חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט חמאם טורקי

חמאם טורקי בעיר בוקרשט? הכירו את מרחצאות טרמי בוקרשט (Therme Bucharest)

מתי בפעם הראשונה עשית דבר כזה ואתה תוהה מה לעשות בבוקרשט? מתי בפעם האחרונה עשית משהו פשוט כמו אמבטיה באמבטיה או אפילו מקלחת?

בספא Orhieeda ובחמאם הטמפרטורה יכולה להגיע עד 40 מעלות צלזיוס והיא מקום נהדר להזיע את כל הרעלים שאתה נושא

מלון אפוק זה הוא רק מרכז הבריאות הקטן ביותר ברומניה ומציע מתקנים נהדרים להירגע אחרי יום עמוס של סיורים בבוקרשט. האטרקציות הנ"ל הן רק חלק ממקומות רבים בהם תוכלו להירגע באזור הספא של מלון מפואר זה. הוא מציע לאורחיו מגוון מתקנים מפוארים, כולל ג'קוזי, סאונה ואפילו חדר אדים, שיעזרו לכם לשמור על כושר תוך כדי ליהנות מהתמחויות רומניות.

חמאם טורקי

הוא סיפור שלוקח אותך דרך חדרים שונים ומאתגר את החושים שלך, ובסופו של דבר משנה את התפיסה שלך לגבי המשמעות של ניקוי הגוף וליהנות מרגיעה עמוקה. הדגם של החמאם הטורקי מגיע מ- ANA Wellness SPA, אך אתה רוצה לשים לב לפרטים ולתאר את המרחב להרפיה עמוקה. זה מרגיע ומרגיע במיוחד עבור הביצועים המנטליים שלך ונקרא Hararet, שם הטמפרטורה גבוהה מאוד. אמבטיות אמבטיות טורקיות מעניקות מראה יוקרתי ומעוררות מצב של רגיעה עמוקה ללא אי הנוחות הנגרמת על ידי קיטור. אין באמת סיבה שהטורקים יעברו אמבטיה מרעננת בתדירות האפשרית, אך זוהי אלטרנטיבה מצוינת לאמבטיה המסורתית.

מבוקרשט לאיסטנבול בהחלט הייתי לוקח את האוטובוס ועובר

כדי להתעדכן במגבלות ה- COVID-19, אך מטופקאפי זה חובה. שירותי אוטובוסים מופעלים על ידי GSM Trans ועשויים להיות תלויים בתנאי התנועה ומזג האוויר, במספר האנשים בכביש ובמזג האוויר. מי שאוהב את הרכבת יכול גם לקחת את האוטובוס ממרכז העיר מעל גשר הבוספורוס למרחצאות באיסטנבול. שני האוטובוסים מופעלים על ידי TransEvren והם בסדר, אך עלולים לגרום לעיכובים בגלל תנועה, מזג אוויר ותנאי מזג אוויר.

אתה יכול לקחת את האוטובוס ישירות מבוקרשט לאיסטנבול

אבל זה מעט זול יותר מהרכבת הישירה. קל וזול יחסית לנסוע באוטובוס מאיסטנבול (TR) בטורקיה לבוך רומניה (RO), בהשוואה לאפשרויות נסיעה אחרות. ההגעה ואליה לטורקיה באוטובוס קלה וזולה יחסית לאפשרויות תחבורה אחרות, כמו רכבות ישירות או אוטובוסים ישירים מרומניה לטורקיה.

ישנם קווי אוטובוס ישירים שיכולים לנסוע מאיסטנבול לבוקרשט

אך הם יקרים בהרבה מרכבות ישירות מטורקיה לרומניה. (RON4.778 לאוטובוס קטן). ניתן להשתמש באוטובוסים בין איסטנבול לבוך רומניה מאיסטנבול לבוקר (ציין "בוקרשט לאיסטנבול" בכרטיס האוטובוס). עלות אוטובוס מאנקרה (TR) לבאקו (RO) היא כ -4,778 RON עבור אוטובוסים קטנים, המתעכבים בזמן ההגעה. נסיעה באוטובוס היא אפשרות נוחה וזולה, אך יהיה עליכם לקחת מזוודה או מזוודות נשיאה. למידע מדלת לדלת, סעו באיסטנבול לקונסטנטה עם המזוודות ותאריך הנסיעות שלכם. יש שלוש חברות (לפחות שלוש) המפעילות באופן קבוע אוטובוסים מבוקרשט לאיסטנבול ויש ביניהן מספר מסלולים שונים.

אוטובוסים מבוקרשט לאיסטנבול

קונסטנטה והסביבה מבחינים בהבדל בתעריפי הנסיעה בין שתי הערים בהשוואה לתעריף הנסיעה הלוך ושוב מאיסטנבול לרומניה. מכאן, בררו על הדרך חזרה בין איסטנבול לבוך רומניה ורשמו את האוטובוסים מרומניה לטורקיה. מרחצאות טורקיים, מסגדים ומוזיאונים וכן מספר אטרקציות תיירותיות אחרות בעיר. אם אתם מחפשים חמאם טורקי פרטי יותר, ארבע העונות איסטנבול EDITION הוא טוויסט מודרני. אם אתם מוצאים את עצמכם במדינה המרתקת של טורקיה, בחרו במלון הרחצה המסורתי חמאם. ישנם 1642 מלונות המתוארכים למאה ה -15, אך אם אתם מחפשים, תוכלו לבחור גם במספר מלונות מסורתיים באיסטנבול, כמו למשל מלון סולטנאחמט.

מודל החמאם הטורקי מבוסס על השפעת המרחץ הרומי ומשלב בתוכו אלמנטים רבים של תרבות ומרחצאות יוונים

מעניין שמרחצאות טורקיים שימשו הן באימפריה הרומית והן באימפריה העות'מאנית לטובת בריאות וטיהור בלבד. המסורת האיסלאמית של רחצה, הם תואמים זרם זורם, ולא טבילה. בשפה המקומית הם מכונים חמאמים, אזורי רחצה ציבוריים המציעים רגיעה ושלווה שאין שניה לה. טקס החמאם הטורקי הוא הצעד הראשון בתהליך טיהור הגוף והנפש. המרחץ הטורקי התפתח משורשיו הרומיים כדי לענות על המסורת האיסלאמית של טיהור, טיהור ותפילה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן