חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט אטרקציות מומלצות

אטרקציות בבוקרשט: איזו אטרקציות מומלצות למטייל הישראלי בעיר בוקרשט,רומניה. מהי האטרקציה הכי מומלצת בבוקרשט למטיילים? מה לראות / לעשות בבוקרשט!

למרות שיש הרבה דברים לראות בבוקרשט בטיול בעיר, בחרנו את עשרת המראות הראשונים שכולם צריכים לבקר בהם. מבין פארקים, כנסיות ומוזיאונים, אלה הם החשובים ביותר שלא כדאי לפספס בטיול שלך לספר רומניה. אם אתה מבקר בקרוב ברומניה או מחפש את הדרכים הטובות ביותר לעשות משהו ברומניה, תמצא את חובה לראות – ראה מקומות במאמר זה.

אם אתם מגיעים לרומניה

עליכם בהחלט לבקר בבוקרשט ולגלות את רוב המקומות המפורטים לעיל. במהלך טיולך בבוקרשט, עליך לכלול את המוזיאון הלאומי לאמנות רומנית ברשימת "יעדי בוקרשט" שלך. המוזיאון מפורסם בסדנאות ובקורסים לילדים, כמו גם באוסף הגדול של יצירות האמנות שלו.

כדי להראות את הפוטנציאל הגדול הכרוך בטיול יום טוב לבוקרשט, הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר ולשהות בספר רומניה. יש כל כך הרבה מקומות אירוח טובים עבורך במהלך שהייתך בבוקרשט הקרובים לכל הדברים הטובים שאתה יכול לעשות ברומניה, אך יש לך גם את ההזדמנות להישאר במקומות "הטובים ביותר" מחוץ לבוקרשט.

אם תרצו להשתלב בתרבות המקומית של בוקרשט, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לצאת מחוץ לה.

כיכר זו

היא אטרקציה תיירותית פופולרית בבוקרשט, מכיוון שהיא מוקפת בכמה מהמבנים החשובים והמעניינים בעיר. לא רחוק משם נמצא האתנאום הרומני, אחד ממבני הציבור העתיקים והמפורסמים ביותר ברומניה והמוזיאון הציבורי העתיק ביותר ברומניה, אך גם הגדול באירופה. זה לא רחוק מהמרכז ההיסטורי, בו מתרכזת העיר העתיקה, מקום נוסף שיש לכלול בסיור בבוקרשט.

מוזיאון זה

הוא נקודת ציון בבוקרשט, המציג חפצים יקרי ערך מחיי האיכרים הרומניים. אף על פי שהיא מוכרת יותר בקרב המקומיים, היא הפכה לאחת האטרקציות התיירותיות המתוירות בעיר. אני חושב שאם יתמזל מזלכם לעבור במוזיאון הנהדר הזה ברומניה מתישהו, תוכלו לצלם אותו כמה. זה לא מפורסם כמו האתנאום הרומני, אבל זה עדיין מקום נהדר באינסטגרם בבודפשט ולא רחוק מהעיר העתיקה.

אם אתם רוצים לבקר במקומות מעניינים אחרים

אני ממליץ לבקר בטירת פלס, אך אם אתם ממהרים ואינכם יכולים לבקר בכל המקומות עליהם המלצתי במהלך טיולנו בבוקרשט – בראשוב, תוכלו לבקר בזה מִנזָר. אם אתם מבלים סוף שבוע ברומניה ורוצים לנסוע מבראסובה לבוך רומניה, סיור זה בן יומיים יכסה את הדברים הטובים ביותר בבוכרו. אני מקווה שיהיה לך נהדר לגלות את הבירה ולכלול את המועדפים שלך ברשימת הדברים הטובים ביותר לעשות בבוקרשט כמבקרים בפעם הראשונה.

אם אתם מנסים לברר היכן להישאר בבוקרשט

בדקו את Le Boutique Hotel Moca, אך אם אתם אוהבים הוסטלים, נסו את Umbrella Hostel בבניין משנות העשרים. אם אתם מעדיפים מלון מודרני יותר, כמו מלון סטברופולוס, זו גם המלצה. ק"מ אחד מהמלונות בבוך, רוב הפעילויות הטובות ביותר בבוקרשט נמצאות במרחק של קילומטר בלבד משם. האטרקציות הקרובות ביותר הן הארמון המלכותי, המוזיאון הלאומי הרומני והכנסייה האורתודוכסית הרומנית, ופחות מ- 100 מטרים משם נמצאת כנסיית סטברופיאוס.

החוויה הטובה ביותר בעיר העתיקה של בוקרשט

היא ביקור בכנסייה ואז סיור בפאב לטעום כמה מנות רומניות טעימות ולבקר באחת המסעדות הפופולריות ברומניה, כמו מסעדת סטברופיאוס. כאן תוכלו לגלות את ההיסטוריה שמסביב ואת ההיסטוריה של העיר ולבקר בכמה מהמראות המפורסמים ביותר שלה, כמו הארמון המלכותי.

אם אתם חובבי אמנות, הביקור במוזיאון זמבצ'יאן הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר. מוזיאון הקיטש הרומני שובה את התיירים המחפשים דברים מרתקים לעשות בבוקרשט, כמו אומנים, אמנים, מעצבים, מוזיקאים ומוזיקאים.

אם אתם רוצים לגלות את הפארקים הטובים ביותר בבוקרשט ולצאת לסיור בבוך רומניה

גן צ'יסמיג'יו הוא אחד משיאי העיר. תיירים מחפשים צל על הספסלים המוצלים של סיסטי קרוסל ומבקרים באטרקציות תיירותיות אחרות בבוכרו בימים חמים. אסור לכם לפספס טיול בקרוסלות קרטורסטי, במיוחד אם ביקרתם בעיר השנייה בגודלה ברומניה ובעיר השנייה באוכלוסיה ברומניה.

חיי הלילה בבוקרשט הם מדהימים ואף יכולים להיחשב לאחד הטובים באזור

אם אתם מתכננים חופשה בעיר להזמנת רומניה או אם אתם שוהים שם למשך חודש ורוצים לחקור רבים מהאטרקציות בעיר המכונה "פריז הקטנה", תרצו לאכול ארוחה טובה בין אם זו חובה. לראות או להימנע – המקומיים – אם – אתה עושה N – אישי – איך – זה – זה – מרגיש – להיות בעיר שלך – אבל – אבל – לא – רחוק מדי – מהסוג של חוויה משלך. אם אתם תוהים היכן לאכול ברומניה, תוכלו לעקוב אחר "מדריך האוכל של בוקרשט" כדי לחוות מבחר רחב של מנות טעימות מכמה מהמסעדות הפופולריות ביותר ברומניה בכל מחיר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן