חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט לצעירים – חיי לילה

בוקרשט לצעירים - פאבים, מסיבות, מועדונים, איפה לשתות בירה, לאן לצאת בלילה ועוד!

העיר בוקרשט היא בירת רומניה זוהי עיר מלאה בהיסטוריה, עד לשנת 1989 העיר הייתה תחת השלטון הרוסי והונהג בה משטר קומוניסטי. באותם שנים תושבי העיר סבלו מאוד והחיים היו מאוד צנועים, בשנת 1989 העיר חוותה מהפכה והשלטון הקומוניסטי סולק מהעיר.

מהרגע שהעיר חזרה להיות דמוקרטית החלו שיפוצים בעיר העתיקה והיא שוחזרה לחלוטין, בוקרשט הפכה להיות מוקד של תרבות ענפה מצד אחד אך מצד שני העיר ידועה בחיי הלילה התוססים שלה עיר ללא הפסקה. וזה די הגיוני שזהו המצב לאחר דיכוי של שנים גדל דור חדש שרק רוצה לעבוד וליהנות מהחיים.

סיבוב מהיר באזורים המרכזיים של העיר יחשוף בפניכם אין סוף מקומות בילוי בכל הסגנונות, זוהי גם הסיבה מדוע בוקרשט כל כך מתאימה לחבר'ה הצעירים שרק רוצים לבלות ולנצל כל רגע. סיבה נוספת היא כמובן שופינג, בבוקרשט תמצאו את כל המותגים המובילים במחירים זולים יותר ביחס לארץ כך שהרבה צעירים חוסכים כסף רק בשביל לעשות שופינג.

פאבים בבוקרשט

דבר אחד בטוח שאפשר לומר על בוקרשט זה מי שאוהב פאבים הוא בטח יגלה את הפאב בסגנון שהוא אוהב או אפילו כמה כאלה. בבוקרשט יש מאות פאבים הפזורים בכל העיר ישנם מקומות מרכזיים כמו האזור של העיר העתיקה שם תמצאו ריכוז גדול של פאבים בכל הסגנונות.

לא סתם אנו מתרכזים בנושא של הסגנונות למשל לאלה המחבבים מוזיקת רוק קצת יותר כבדה יוכל למצוא מקומות ממש טובים שלא נופלים מהפאבים של הרוק בברלין או בערים מרכזיות אחרות באירופה. לחובבי המוזיקה החיה גם יהיו לא מעט אפשרויות, כמובן שבמקרה של הופעות חיות חשוב לברר לפני מי מופיע והיכן. 

יש המון פאבים שמחזיקים להקה חיה באופן קבוע בימים קבועים, כך ששוה לעשות בדיקה באינטרנט ולברר לגבי הופעות אלה. כמובן שלחובבי היין תהיה חוויה מדהימה שכן ישנם בעיר כמה וכמה פאבים שמחזיקים יינות שווים במיוחד.

אחת ההמלצות הטובות ביותר היא פשוט לעשות סיבוב בעיר ולהיכנס למקום שהכי נראה לכם הרבה פעמים אתם מגלים מקומות שלא הרבה מכירים וחווים חוויה מעט שונה מהרגיל. יש גם אפשרות לעשות סיור מאורגן בו אתם מגיעים לכל מיני פאבים מומלצים ושותים בירות מיוחדות שספק אם הייתם מגלים בעצמכם

מסיבות ומועדונים בבוקרשט

מועדונים בבוקרשט נחשבים בין השווים ביותר באירופה, תוכלו למצוא מועדוני ענק מעוצבים ברמות הכי גבוהות שרק ניתן לדמיין. יש בעיר מועדונים לכל סגנון, כמובן שיש גם תחלופה רבה והרבה פעמים מועדונים נפתחים ונסגרים, אך תמיד יהיו כמה מועדונים ששורדים לאורך השנים.

אחד המועדונים שכל מי שביקר בו ממליץ עליו זה מועדון הנקרא במבו הנחשב לאחד הותיקים המפורסמים והמצליחים בעיר, לכן אם אתם מתכננים להגיע חשוב לבדוק מראש מה קורה בימים שאתם מטיילים בעיר, במבו ידוע במסיבות ענק שמומלץ להזמין מקום מראש.

מועדון נוסף שידוע במסיבות מדהימות נקרא פייס קלאב העורך מסיבות לאורך השבוע ומסיבות ענק בימי שישי, שווה לבדוק מראש איזה מסיבות מתרחשות בתאריכים של הטיול שלכם.

אחד הטרנדים בשנים האחרונות אצל החבר'ה הצעירים שמתחתנים אלה הן מסיבות רווקים או מסיבות רווקות בבוקרשט, מתאספים כמה חברים קרובים ויחד נוסעים לחגוג בבוקרשט שמציעה אינספור פינוקים ובמחירים סבירים בהחלט, כך שזה לא כל כך מפתיע מדוע מסיבות הרווקים בבוקרשט הפכו לכזה טרנד מצליח.

המועדונים המומלצים בבוקרשט - לאיפה מומלץ לצאת בלילה?

בוקרשט הינה עיר הבירה של רומניה ועל כן כוללת היסטוריה נרחבת. עד לפני מספר עשורים הייתה העיר תחת השלטון הרוסי והונהגה תחת משטר קומוניסטי. בשנת 1989 קרתה מהפכה בעיר והשלטון הקומוניסטי סולק מבוקרשט. מהרגע בו הוכרזה בוקרשט כמדינה דמוקרטית החלו תהליכי בנייה ושיפוצים בחלל העיר העתידה וניכר כי מדובר נכון להיום בשחזור מלא ומרשים. במהלך השנים האחרונות הפכה העיר בוקרשט לליבת הבילויים וחיי הלילה התוססים של רומניה. ניתן להבין מדוע זהו המצב לאחר שהעיר הייתה תחת שלטון קומוניסטי ממושך שכרגע רק רוצה להנות מהחיים. עת ביצוע סיבוב מהיר במרכז העיר תיחשפו בפני מספר בלתי מבוטל של מקומות בילוי במגוון רחב ומשתנה של סגנונות, זאת למעשה גם אחת הסיבות מדוע בוקרשט הפכה במהלך השנים האחרונות לפופולרית בקרב הצעירים אשר מחפשים לבלות ולנצל כל רגע. במאמר הבא נציין בפניכם מספר מועדונים מהמומלצים והנחשבים ביותר בבוקרשט :

מועדונים שחייבים לבקר בהם בבוקרשט

בדומה לשאר המדינה כולה, גם חיי הלילה של העיר בוקרשט התפתחו באופן משמעותי בשנים האחרונות. בחלק מהמסע שלכם בבוקרשט תגלו אינספור מועדונים, פאבים, ברים ועל כן גם לא מעט בתי קזינו והימורים אשר צובעים את תעשיית חיי הלילה בבוקרשט בכל הצבעים האפשריים ובעיקר הופכים את העיר לתוססת במיוחד. דבר המוביל לשאלה לאן לצאת בבוקרשט? במידה ואתם מתכננים להגיע לבוקרשט על מנת לבלות, הנה מספר מועדונים בבוקרשט שהביקור בהם הוא בגדר חובה :

• במבו קלאב בוקרשט – במועדון הבמבו קלאב ישנם דמי כניסה בעלות של עשרים ליי במהלך השבוע ועל כן ארבעים ליי במהלך סוף השבוע ולעיתים אף חמישים. חשוב לציין כי קוד הלבוש במועדון הינו חלק בלתי נפרד מהבילוי ועל כן ניכר כי מדובר בקוד לבוש המעניק את הרצון להרשים. מדובר במועדון עם אווירה מנצחת ועל כן מדורג כאחד מהמועדונים המובילים והטובים ביותר בעיר יחד עם מוזיקה עכשווית ורלוונטית אשר משתנה עם הזמן וגם רקדנים מוכשרים שאי אפשר לפספס. התשלום במועדון למעשה מתבצע רק באמצעות ויזה או תשלום במזומן באמצעות המטבע המקומי. עם כל הכבוד לרקדנים במועדון, הדיג'יי לא יפסח עליכם אפילו לא לרגע ככה שתאלצו להכין את עצמכם לבילוי מתמשך אל תוך הלילה.

• פייס קלאב – במידה ואתם מחזיקים במספר שעות פנויות במהלך הלילה בזמן שהותכם בבוקרשט ואתם רוצים להעביר אותם על הצד המהנה ביותר, מועדון הפייס קלאב הינו אופציה נוספת העשוייה לענות על דרישותיכם. מדובר במועדון שונה משאר המסיבות בבוקשרט אשר ייחודי מעצם העבודה כי הוא למעשה אולם אירועים ענק, שכן מעט גדול ורחב למען מועדון ריקודים. חשוב לציין כי הקושי למלא את החלל הרב עשוי לפגוע באווירת המסיבה ואילו ישנם בליינים שאף מעדיפים זאת. ייתכן כי תתקלו באנשים העוסקים בצילומי סלפי יותר מלהנות אך זו תופעה שכבר התחלנו להתרגל אליה. מועדון הפייס קלאב בבוקרשט הינו מועדון מרשים ויפה ביותר, במועדון ישנה חצר פנימית לצרכי עישון, דבר נפוץ בלייף סטייל הרומני. הפייס קלאב פתוח רק בסוף השבוע בימי שישי ושבת.

• קריסטל גלאם – מדובר באחד המועדונים הנפוצים ביותר בעיר בוקרשט המכונה "קריסטל גלאם". המועדון יחסית חדש מאחר והוא החל לפעול בשנת 2012 במיקום מחודש בליבת בוקרשט בשדרות המלכה אליזבת. מועדון הקריסטל גלאם בעברו נכנס לרשימת מאה המועדונים הטובים ביותר באירופה המכובדת. מדובר במועדון הגובה מחירי כניסה הגיוניים. תחילה, המסיבה עשויה להיראות מעט ריקה מאנשים, אך ניכר כי ללא כל דאגה המועדון יתמלא בן רגע. המוזיקה במועדון תתאים לאוכלוסיית בליינים אשר נהנים ממוזיקה אלקטרונית הכוללת בפרט את מוזיקת הטכנו, האלקטרו וההאוס. במהלך סופי השבוע ישנו דיג'יי ולעיתים נערכים גם אירועים קטנים יחסית. במידה ותשאלו, יהיו אנשים אשר יגידו כי מדובר במועדון הטוב והאידיאלי ביותר עבור אנשי הטכנו בעיר בוקרשט. מועדון הקריסטל גלאם אמנם לא גדול אך התקרה הגבוהה במועדון מחפה על הצמצום בשטח. במידה ותביטו למעלה לתקרת המועדון – תבינו מדוע מכונה המועדון "קריסטל גלאם"

• קונטרול קלאב – במידה ותחליטו לבוא לבקר בקונטרול קלאב ייתכן שתגלו כי מרבית הזמן המועדון עמוס ואף לעיתים קרובות בתפוסה מלאה. מדובר באחד המועדונים האיכותיים ביותר בבוקרשט המעניק אווירה מגניבה בליווי מוזיקה טובה ואיכותית. בקונטרול קלאב תהיינה האפשרות בפניכם לבלות בין שלושה חדרים שונים וזאת בנוסף לגינה הפתוחה הנמצאת במועדון. בתוך הקונטרול קלאב יש הופעות בימי שלישי באופן קבוע ולפעמים תוכלו אף להנות מהנחות גדולות על המשקאות ביום זה. מומלץ לנסות לבקר בקונטרול קלאב במהלך יום שלישי באמצע השבוע על מנת לא לדאוג אם ירד גשם מאחר ולפעמים המסיבה תמשיך בחוץ גם בזמן הגשם. מוזיקת הטכנו במועדון הקונטרול קלאב עשוייה להזכיר לכם את אופייה של ברלין ועל כן המועדון הזה הוא למעשה אחד המועדונים הקרובים ביותר למועדוני ברלין מבין המבחר הרחב של המועדונים שיש לבוקרשט להציע.

שאלות נפוצות בנוגע לבוקרשט וחיי הלילה שלה

אם אתם מחפשים לעשות חיים ולבלות, וגם לראות יעדים מאוד מעניינים, אז בהחלט כן העיר בוקרשט יכולה להתאים לטיול לפני השירות הצבאי. תוכלו למצוא בעיר חיי לילה שלא נגמרים ומציעים בילוי בכל סגנון שרק בא לכם.

בוקרשט ידועה במבחר האדיר של סוגי הבירה שתוכלו למצוא בה, אחד הפתרונות הטובים לחובבי הבירה הוא סיור מאורגן שלוקח אתכם לטעימות של בירות ברחבי העיר, זוהי בהחלט חוויה בפני עצמה בעיקר בשל העובדה שהרומנים ידועים כאנשים חביבים כך שמתגובות שנשמעו מהחבר'ה שעשו את הסיור היו נלהבות. כמו כן, תורידו את אפליקציית "טריפ אדוויזור" ובמהלך שהותכם בבוקרשט תכנסו לאפליקציה והיא תראה לכם בארים ופאבים מומלצים שקרובים אליכם ופשוט תלכו ותחוו אותם.

התקופה המומלצת ביותר היא בין החודשים אפריל ועד לחודש אוקטובר, זוהי התקופה בה המזג אוויר הכי נוח לטייל, בתקופת הקיץ מזג האוויר עלול להיות חם מאוד בבוקרשט, בתקופת החורף יהיה קר מאוד טמפרטורה ממוצעת של אפס מעלות עם סיכוי טוב לשלג. אך אם תגיעו בחורף לדוגמא בדצמבר לכבוד הכריסמס יהיו הרבה מסיבות ואווירה מדהימה!

אם תשוו את מחירי המלונות בבוקרשט לישראל תגלו שהמחירים זולים יותר, ניתן למצוא בעיר אפשרויות לינה החל מכמה עשרות יורו בודדים ועד למלונות פאר במאות ואפילו אלפי יורו ללילה. חבר'ה צעירים שמעוניינים לעשות טיול לעיר יכולים למצוא אכסניות אירוח לא רעות בכלל במחירים שווים לכל כיס.

לסיכום:

העיר בוקרשט מציעה חוויה בלתי נשכחת לצעירים שרוצים לבלות ברמה הכי גבוהה שיש. תוכלו למצוא בעיר כל סוג בילוי שאתם מחפשים, את הפאבים בין הכי טובים באירופה וכמובן העיר ידועה במועודוניה המפוארים. 

אין ספק בוקרשט לצעירים מתאימה להם כמו כפפה ליד, זוהי עיר תיירותית מדהימה וגם האטרקציות שמעבר למסיבות והמועדונים תורמת רבות לחוויה שלהם. המון חברה צעירים גם עושים מסיבות רווקים בבוקרשט דבר שהפך לטרנד בקרב החבר'ה הצעירים שעומדים להתחתן. 

מומלץ לבקר בעיר בין החודשים אפריל עד אוקטובר שכן אז מזג האוויר הכי נעים ביחס לשאר התקופות בשנה. דבר נוסף שמומלץ לבדוק זה מתי מתרחשות המסיבות, המסיבות בבוקרשט מתחלקות פחות או יותר לשניים, מסיבו חורף ומסיבות קיץ. אחד המסיבות המדליקות שיש הן מסיבות בריכה אשר באופן טבעי מתרחשות בתקופת הקיץ, לכן במקרה ואתם מעוניינים לבלות באחת ממסיבות אלה מומלץ לבדוק מראש מתי זה בדיוק מתרחש.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן