חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט מזג אוויר

מזג אוויר בוקרשט: הצצה על תחזית שנתית בעיר בוקרשט, רומניה שתעזור לכם להחליט מתי לטוס לבוקרשט או להבין את מצב הטמפרטורה בעיר. הכל פה!

ביום רביעי, 3 במרץ, דווח כי היום הרטוב ביותר בשבוע הקרוב יהיה בסביבות השעה 4 בבוקר והטמפרטורה תהיה מתחת לקפוא. היו מוכנים ליום קר ורטוב מאוד ביום רביעי, 3 במרץ, 2019, כאשר הגשמים צפויים לרדת בתוך 20-30 הדקות הבאות. יש סיכוי שמערכות לחץ גבוה יותר עשויות להתפתח באזור ב -7 בנובמבר 2020, אולי 10 עד 12 מעלות מעל הקפאה. Oct.com מביאה תחזית להמשך השבוע הזה ולמחצית הראשונה של השבוע הבא, אך הטמפרטורות צפויות להיות מעל הקפיאה ברוב אזורי רומניה.

תחזית זו כוללת מערכת לחץ גבוה באזור, עם סיכוי לגשם ביום רביעי, 3 במרץ, 2020, ויום קר ורטוב מאוד ביום חמישי, 4 באפריל 2020.

CoRaHS אימונים ב- 9 במרץ 2021, אותם ניתן למצוא בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ובאתרי מדיה חברתית אחרים. זה כולל אזור לחץ גבוה באזור, עם סיכוי לגשם ביום רביעי, 3 במרץ, 2019, יום קר ורטוב מאוד ביום חמישי, 4 באפריל 2020.

זה כולל אזור לחץ גבוה באזור אזור, עם סיכוי לגשם ביום רביעי 3 במרץ 2020, ויום קר ורטוב מאוד ביום חמישי 4 באפריל 2020.

אזהרות מזג האוויר כוללות אזור לחץ גבוה באזור

עם סיכוי לגשם ביום רביעי, 3 במרץ, 2020 ויום רטוב מאוד ביום חמישי, 4 באפריל 2020. למידע נוסף על התחזית המורחבת להמשך מרץ ואפריל, בקרו בעמוד תחזית מזג האוויר באתר שירות מזג האוויר הלאומי. מצוף באגמים ימיים ויבשתיים ותמצאו תחזיות מורחבות לכל ויילס, סקוטלנד, צפון אירלנד וחלקים של אנגליה ווילס.

תחזית זו ל -14 יום מתעדכנת ארבע פעמים ביום ומשתמשת בהרכב GEFS ויכולה לשמש לביתך כאשר התחזית מגיעה לרמת הביטחון של תחזית ה- probablistics

או משמשת בבית. אין להשתמש בשינויי מזג אוויר ובמפות אינטרנט בכדי להתייחס במדויק למיקומך. הזן את העיר, העיר או המיקוד שלך ב- AccuWeather, שמציע טכנולוגיית חיזוי מזג האוויר המדויקת ביותר, המספקת עד כה דוחות מזג אוויר של Weather.com. קבל את כל המידע העדכני ביותר על מזג האוויר ממרכז תחזית מזג האוויר של שירות מזג האוויר ולקבל אזהרות לגבי אזהרות ואזהרות מזג אוויר מקומיות.

תחזית ארוכת טווח זו יכולה לשמש להכנת תוכניות עתידיות שתלויים במזג האוויר, כמו תוכניות נסיעה לאירועי ספורט, אירועים ואירועים באזורך.

בחודש מאי

מזג האוויר בבוקרשט די חם ושטוף שמש בקיץ, אז ארזו מעיל קליל אם אתם רוצים להסתובב או להיות זמן רב בחוץ. הכינו את המזוודה לחום והתכוננו למזג האוויר החורפי על ידי תכנון טיול לבירת רומניה לחופשת חורף, כמו למשל סקי או טיול קיץ.

יתכן שיהיה שלג על הקרקע במהלך ביקורכם

אך אם יורד גשם או שלג במהלך החודש, צפו לחות בשנות ה -90 בחורף. היו מוכנים: לא יכול לרדת גשם ביום מסוכן, וסביר להניח שתחזית ה- WTI מדויקת פי כמה מזו של ה- NOAA. לחץ על הורד דוח, רובם ממפות מזג האוויר הקלאסיות, חלקם מערוץ מזג האוויר וחלקם ממחתרת מזג האוויר.

במשך 30 שנה (1991-2020), תקופת 5 הימים התמקדה ביום ובמשך הימים שלאחר מכן בתקופת 30 השנים 1991-2020.

בהתבסס על ערכים אלה התקופה הטובה ביותר בשנה לבקר בבוקרשט לטיולים רגליים

רכיבה על אופניים, רכיבה על אופניים ופעילויות חוצות אחרות היא מסוף מאי ועד סוף ספטמבר. למרות שמשקעים ולחות הם בעלי סיכויים גבוהים יותר בתקופה זו של השנה מאשר בחודשי הקיץ הגבוהים יותר, הטמפרטורות נעות בין 18 מעלות צלזיוס ל- 22 מעלות צלזיוס, מה שהופך את התחזית היומית לחוויה נעימה יותר. ייתכן שעדיין יהיה קר בחודש מרץ, אך הוא ירגיש קריר לאור הלחות והרוח. באפריל ובמאי יש בדרך כלל את הטמפרטורות החמות ביותר ואת מזג האוויר הנעים ביותר, כמו גם אטרקציות. השיאים היומיים נעים בין 84 ל -9 צלזיוס, עם שיאים של 87 עד 92 בחודש מרץ ושפל של 60 עד 70 באפריל.

נקודת הטל

היא 3oC (37F) בבוקר, עם שיא של 52oO ונמוך של 31oC. בערב 31 מעלות צלזיוס (2 מעלות צלזיוס) עם מהירות רוח ממוצעת של 10 מעלות OE. נקודת הטל יכולה להיות נמוכה כמו -40oA (-10degO) בלילה ועד +30oE בלילה. (+ 40 מעלות). בחודש מרץ, ערך ה- De-Wints יכול להיות בין 40 מעלות B (10 מעלות E) ל- -20 מעלות E (0 מעלות M).

יהיו 6 ימי שמש והתחזית

היא 20 מעלות צלזיוס (68 מעלות צלזיוס) עם מהירות רוח ממוצעת של 10 מעלות OE ושפל של 31 מעלות. התחזיות אומרות שיהיו 21 מעלות ויהיו 6 ימי שמש. יהיו 7 ימים עם מקסימום 52 מעלות צלזיוס (40 מעלות) בחודש מרץ ומהירות רוח ממוצעת של 15 oU.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן