חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גנים יפים בבוקרשט

בוקרשט, בירת רומניה, היא עיר יפהפייה עם שפע של גנים ופארקים. הנה כמה מהגנים היפים ביותר בבוקרשט:

  • גני צ'ישמיג'יו (Cișmigiu Gardens) הם הפארק הציבורי העתיק ביותר בבוקרשט. הוא ממוקם במרכז העיר ומציע שפע של שטחים ירוקים, אגמים, פסלים ופינות חמד.
  • פארק הרסטראו (Herăstrau Park) הוא הפארק הגדול ביותר בבוקרשט. הוא ממוקם בחלק הצפוני של העיר ומציע שפע של פעילויות, כולל רכיבה על אופניים, הליכה, שחייה ואגם עם סירות.
  • פארק אלכסנדרו יואן קוזה (Alexandru Ioan Cuza Park) הוא פארק קטן וקסום הממוקם בלב העיר. הוא מציע שפע של פרחים, עצים ועצים מטופחים.
  • פארק טינרוטו (Tineretului Park) הוא פארק גדול הממוקם בחלק הדרומי של העיר. הוא מציע שפע של פעילויות, כולל רכיבה על אופניים, הליכה, שחייה ואזורי משחק לילדים.
  • פארק קרול (Carol Park) הוא פארק היסטורי הממוקם במרכז העיר. הוא מציע שפע של צמחים, עצים ועציצים, כמו גם פסלים ואנדרטאות היסטוריות.

כל הגנים הללו הם מקום נהדר להירגע וליהנות מהטבע. הם גם פופולריים בקרב המקומיים והתיירים כמקום לבלות זמן עם משפחה וחברים.

במדריך זה אציג כמה ממזג האוויר האהוב עלי ביותר – פעילויות חורף מתאימות בבוקרשט, מפעילויות פנימיות נינוחות ועד אטרקציות בחוץ שכדאי להתגבר על הכפור. במאמר זה אתמקד בדברים שתוכלו לעשות בטיול יום לבירת רומניה בחורף, על גניו היפים, הפארקים, המוזיאונים והמוזיאונים. יש גם מספר טיולים – טיולים לספר רומניה ומחוצה לה, אבל זה בעיקר פארק, אז כדאי לבקר לפחות בשניים-שלושה מהם אם מזג האוויר מאפשר זאת.

אם אתם מחפשים מקום שקט בלב הטבע ולא רוצים להישכח בבוקרשט

תוכלו לבחור בגן הבוטני כדי להירגע ולנשום אוויר צח. תוכלו ליהנות משעות אחר הצהריים השקטות, שאמורות לכלול ביקור באחד מהגנים הרבים, כמו למשל ביבליאטק הלאומי דה רומניה או הספרייה הלאומית של רומניה.

הגן הבוטני הוא חלק מאוניברסיטת בוקרשט ומארח מגוון רחב של צמחים. המתחם הוא ביתם של הגן הבוטני הגדול ביותר ברומניה, אידיאלי למנוחה מוחלטת.

הגן הבוטני של בוקרשט כולל למעלה מ- 17,000 מ"ר ובו מגוון גדול של צמחים

כמו גם מספר רב של בעלי חיים וציפורים. פארק זה, הגדול ביותר בספר רומניה, ממוקם ליד אגם הרסטראו, והוא גם ביתו של מוזיאון הכפר. הוא מציע טיול נפלא, עם העצים היפים שמסביב, פרחים, עשבים, עצים וצמחים אחרים שמתרגשים משמש, מים, רוח וקולות ציפורים ובעלי חיים. במרחק של זריקה ממרכז העיר, זהו מקום נהדר לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים, טיולים רגליים ופעילויות חוץ אחרות, כמו גם לפיקניקים.

אם סביבת הבניינים היפים שמזכירה את ימיה הקטנים של בוקרשט בפריס אינה מספיקה

כדאי לבקר בגן עדן, הממוקם בגן לשעבר של ארמון סטירבי. גן עדן הוא למעשה גן טירה ובעלי הגנים והארמונות נבדלים זה מזה, אך הגן הוא למעשה מקום נהדר לפיקניקים ופעילויות חוץ אחרות, כמו גם לטיולים רגליים וטיולים רגליים. נוחות היא המילה המושלמת לתאר את החצר הקדמית הזו בבית ישן בספר.

גן בוהמי

הוא האיכות הטובה ביותר בבוקרשט, מכיוון שמוסדו נובע מכך שטראסות הגן נוצרות כתוסף טבעי וחברתי של הבית. אם אתה עייף אחרי כל כך הרבה חיפושים, ישנם כמה גנים ירוקים ופארקים מענגים בבוקרשט שנמצאים הרחק מההמולה של חיי העיר. הגן הבוטני יכול להיות מקום נהדר עבורכם לבקר במגוון צמחים, עצים, פרחים, עשבי תיבול, צמחים ובעלי חיים. אם אתם מחפשים הפסקה מכל המראות של רומניה, אם אתם מחפשים מקום שקט להירגע ולטייל בו, זה המקום הטוב ביותר עבורו. נווה המדבר הירוק של בוק רומניה ממוקם בגנים המקסימים מאוד הפזורים ברחבי העיר, ותוכלו ליהנות מהצל והמשקאות המוגשים בהם עם נוף לקו הרקיע היפה של העיר.

הפארק תוכנן לספק נווה מדבר ירוק למחוזות הפועלים במזרח בוקרשט

כיום גן זה הוא מקום יפה לחוות את ההיסטוריה של רומניה ולקחת הפסקה מהנוף העירוני האפור. גן זה הוא אחד הפארקים הירוקים והיפים ביותר ברומניה ומקום נהדר לטיול רגוע.

בגן היפני בבוקרשט אפילו מבקרים כל יום אחר בחודש אפריל, אך פרחי סאקורה עדיין מרגישים מיוחדים מאוד. חנאמי, או צופה בפריחת דובדבן של סאקורה, מתורגל ב -14 באפריל בפארק הרסטרא בבירה.

למרות שזה לא אחד השטחים הירוקים הגדולים בבוקרשט

Cismigiu הוא כנראה היפה ביותר, שכן הוא ממוקם במרכז העיר שלנו. הגן הציבורי הישן הזה הוא כנראה היפה ביותר ברומניה, עם שטח נדיב של 16 דונם. הגן הבוטני, הממוקם בפינת רחוב ג'ורג 'בוטאה ורחוב פיאז'י צ'יסני, נחשב לגן בו נמצאים כמה מיני הצמחים החשובים ביותר ברומניה, כגון ורדים, רימונים וורדים. הגן הבוטני ממוקם בצד המזרחי של צ'יהוי, מטרים ספורים ממרכז העיר והוא אחד הפארקים היפים בבוקרשט, אך הוא לא היחיד.

עדן ממוקמת בצד המערבי של שדרת הניצחון המקסימה תמיד, מטרים ספורים ממרכז העיר.

אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לשהות בו בבוקרשט

המציע שפע של מקום ופרטיות, זו אפשרות נהדרת. The Green Hours ממוקם בנוחות ברחוב והיא אחת המסעדות הפופולריות בעיר, שיש בה גם חצר שלקוחות אוהבים בקיץ. עם גן יפה תוכלו לצפות ליום יפה עם המשפחה, החברים או אפילו סתם הליכה קצרה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן