חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט מטבע מקומי

המרת לאו רומני (RON) לשקל - האם בוקרשט זולה? תבדקו את שער המטבע המקומי של רומניה, ביחס לשקל ישראלי חדש. המטרת מטבע משקל לכסף מקומי רומני אונליין!

כמה שווה שקל אחד (ILS) לעומת לאו רומני (RON)? נא ללחוץ על המטבע הדרוש 👇

  • RON  RON: 1.2500

טבלת חישוב שערי מטבע: בקוביה ה-1 כותבים כמות כסף שאתם רוצים להמיר משקל (ILS) אל מטבע רלאו רומני (RON)..ואז לוחצים על הכפתור "Convert"

המרת שקל ישראלי (ILS) למטבע לאו רומני (RON)

 to 

בוקרשט, בירת רומניה, אולי לא ראוותנית כמו כמה יעדים אחרים, אבל היא ביתם של כמה מהאטרקציות התרבותיות והתרבותיות המעניינות והייחודיות בעולם. הן למחוזות החדשים והן למחוזות הישנים של בוקרשט יש יופי ייחודי ולא פולשני לגלות, וסצנה יצירתית שללא ספק תרשים אתכם. לא קשה להבין מדוע זו אחת הערים הנחשקות ביותר שלנו – יעדי נופש. מטיילים רבים יתהו עד כמה זה באמת בטוח, וזה בהחלט לא ללא חלקו ההוגן של הפשע.

אם תחליטו לבקר ברומניה

עליכם להקדיש זמן להכרת המקומיים ולבלות בחקר הארץ. השאר את כל הדעות הקדומות על רומניה ופתח את ליבך ומוחך למתרחש כאן. בוקרשט נפתחה בפנינו, דרקולה פגש את צ'אושסקו, מקומיים אמיתיים פגשו אותנו ואחרים כתבו מאמרים על זה, אז אני ממליץ לקרוא משהו.

פשוט עשה מה שאתה עושה בדרך כלל כשאתה מבקר במדינה זרה

אל תחפש צרות, היזהר מכייסים ושיכורים, התרחק ממקומות עלובים כמו שדה התעופה ותחנת הרכבת הצפונית. קל למצוא מונית גם בבוקרשט, אך כדאי להיצמד לחברות הגדולות ולהימנע מנהגי מוניות עצמאיים. אל תשתמשו במשרד החליפין הסמוך לשדה התעופה במחיר של יותר מ -10 אירו מונית, שכן לרוב יש מחירים נמוכים לתיירים חסרי חשד. כשאתה מגיע, התעלם מהאנשים שמטילים עליך את השירות שלהם והתעלם מהם כשהם מגיעים.

ייתכנו עמלות עסקה בגין המרת מטבע

אם כי לעיתים נדירות מדווחות על עמלות אלה בלוח. אם תבחר להתיישב במטבע הבית שלך, שער החליפין יעבוד כרגיל, אלא אם כן אתה משתמש בהמרת מטבע דינמית, מה שמביא לשערי חליפין שליליים. משרדים רבים יפרסמו את התעריפים הנוכחיים שלהם על הסיפון, אך קיימת אפשרות כי ייגבה עמלת עסקה בגין המרת מטבע, מכיוון שמשרדים רבים אינם עושים זאת ואלה שמשלמים לעיתים נדירות עמלות לדירקטוריונים.

עכשיו שאתה יודע את שער החליפין

חישב כמה ליי רומני אתה צריך למשוך מהכספומט מראש וחשב לפי שערי החליפין הידועים. לאחר מכן ניתן להשתמש בכרטיסי בנק רומניים למשיכת מזומנים מבלי לשלם מטבעות זרים או עמלות עסקה בינלאומיות. אם אתה משתמש בכרטיס אשראי שהונפק על ידי בנק באיחוד האירופי, עדיף לבדוק מול הבנק שלך אם הוא מורשה לתשלומים בינלאומיים. שימוש בכרטיס שלך בחו"ל ללא הודעה מוקדמת נחשב לפעילות חשודה והבנק עשוי לחסום את העסקה.

השימוש ביורו לתשלומים במזומן מתקבל

מכיוון שרוב המחירים ברומניה מוצגים ומחושבים גם ביורו. אתה צריך גם תמיד לשלם במטבע מקומי, לא במטבע הבית שלך, כולל כאשר אתה מושך כסף ומשלם עבור דברים בדלפק. מומלץ לשנות תחילה את המטבע מכיוון ששערי החליפין בגבולות ובשדות התעופה גבוהים בהרבה מאלה שנמצאים בבוקרשט. אם מישהו מציע לך שער חליפין בבית, בקש תחילה את שער החליפין הרשמי, שעשוי להשתנות בהתאם למספר ההחלפות שאתה צריך לבצע וכמות המטבע להמרה. שער חליפין בשדה התעופה, מכיוון שאתה צפוי להפסיד כסף בגלל שער החליפין הירוד, ואינך יכול להחליף במטבע מקומי בשום מקום אחר ברומניה.

יש גם מכונות מזומנים בכמה מקומות בבוקרשט

אך לא סביר שתקבל שער חליפין אטרקטיבי, לכן מומלץ לשנות סכום כסף קטן לפני שתגיע לרומניה ולפני שתארגן הסעות ל העיר או המלון שלך. לאו ניתן להשיג מחוץ לרומניה ולכן אם תשנה מטבע במהלך הנסיעה שלך, סביר להניח שלא תקבל שער טוב. ישנם שערי חליפין במטבע הלאומי של המדינה וכן במטבע המקומי, הלאו הרומני. זכרו שברגע שתגיעו לבולגריה, גם אין לכם סיכוי לקבל ריבית מעולה של 1.5% או אפילו 2%, בעוד שתקבלו את הריבית הטובה ביותר ואם תשלמו ביורו, היא פשוט תעגל עד שנוח מספר.

כספומטים

השתמש בכספומטים בכדי לקבל כסף מזומן ולשלם בכרטיס שלך, מה שחוסך לך את הטרחה בתור וניירת. בנקים מסוימים גובים דמי משיכה בינלאומיים, ולכן מומלץ להחליף את כספך לפני שאתה נוסע, מכיוון שתקבל ריבית טובה בהרבה אם תמשוך מזומנים מכספומט מקומי.

כדי לגשת לכסף שלך במהירות ובקלות, פשוט השתמש בוויז כדי לבצע העברה מחשבונך ברומניה במחיר השוק הממוצע. משרדי בנקים רומניים בטוחים יותר מאחרים ולעתים קרובות עושים את עבודתם עבורכם, אך היזהרו משערי החליפין. אם ברצונך להמיר מטבעות זרים, עדיף למצוא בנק שיציג עמלה של 0%, אולם שיעורי ריבית מסוימים אינם טובים במיוחד, ולכן איננו ממליצים להשתמש בהם אלא אם כן מדובר במקרה חירום. לא ניתן לקנות מטבע רומני מחו"ל, ניתן לקנות אותו גם במשרדי חילופי פרטיים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן