חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן חיות בבוקרשט

גן חיות בוקרשט הוא אטרקציה למשפחות וילדים שמגיעים אל בוקרשט! להלן מידע על גן החיות של בוקרשט עם אופציה לרכישת כרטיסים, כתובת, שעות פעילות ועוד!

בבוקרשט ממוקם במקרה אחד הפארקים היפים בעולם, הגן הבוטני של בוקרשט. הוא ממוקם ליד Palazzo Cotroceni והוא הפארק הגדול ביותר בעיר, המשתרע על פני 110 דונם. גן עדן שופע זה מוסתר מאחורי פאלאטול סטירביי ההרוס ("ארמון StirBEi") והוא ביתם של לא מעט מחיותיה המפורסמות ביותר ברומניה, אלא גם למגוון ציפורים, פרפרים, עופות דורסים, זוחלים וחרקים.

גן החיות והגן של גלאטי בגרבואוולה מחכה לכם ולאהוביכם ליהנות מהטבע היפה תוך

כדי לראות כמה מהמינים המאוימים. גן חיות זה לא מתאים רק לילדים ולהורים בכל הגילאים, תיהנו בגן החיות האינטראקטיבי, אלא שהגן אחראי גם על שימור דגימות בסכנת הכחדה. נכון להיום ניתן לראות מגוון של ציפורים, פרפרים, עופות דורסים, זוחלים וחרקים וכן זוחלים. גן החיות והגן של טרגוביסטה משתרע על שטח של כארבעה דונם וכולל 166 מינים של בעלי חיים וציפורים, והוא מקום לבקר בו ולראות את המינים ובעלי החיים שאתה גר בהם.

נכון לעכשיו, הפארק מציע שפע של פעילויות סביב האגם והסביבה, אך אל תשכח מגע של מוזיקה ולהקות מקומיות. אם תרצו ליהנות, כדי שלא ישעמם כל כך מהר, תוכלו לבקר בכמה קונצרטים מעניינים במרץ.

אם אתה רוצה למצוא את המועדונים הטובים ביותר, המסיבות והתקופות הטובות ביותר, אתה יכול לבדוק את הרשימה הזו. כאן תמצאו את המועדון הנ"ל, מבשלת H, שהיא גם בית הבירה הגדול באירופה.

מקום ידידותי למשפחה זה מלא באטרקציות של בעלי חיים ויש בו כמאה מינים שמבקרים יכולים לראות וליהנות מהם

בגן החיות של בראשוב אתם תמיד מוזמנים לראות מגוון רחב של בעלי חיים וציפורים, כולל עופות דורסים, זוחלים, יונקים, דו-חיים, ציפורים וזוחלים. המבקרים יכולים לסייר בגן גן החיות עם הגנים היפים שלו ותערוכות בעלי החיים.

אם אתה באמת רוצה לדעת יותר על האנשים המקומיים ועל מסורות העבר

אך עדיין רוצה לעמוד בכללים הישנים, שקול את מוזיאון האיכרים הרומני. המוזיאון ממוקם בפארק הרסטראו המפורסם, שם המבקרים יכולים להיכנס למוזיאון ולעבור בין המוצגים. כאן תוכלו לראות מגוון סטים המייצגים מגוון טבעי ואבולוציה. הבא ברשימה הוא מוזיאון הטבע בבוקרשט, אחד המוזיאונים הוותיקים והחשובים ברומניה.

המבנה מרשים וגם אם אינכם יכולים לבקר בו

ישנם קטעים פתוחים למבקרים. המבקרים יכולים לערוך סיור במוזיאון הלאומי להיסטוריה של רומניה, הכולל מספר קומות המוקדשות לשימור ושיתוף ההיסטוריה של המדינה. במוזיאון הלאומי לאמנות ברומניה יש אוסף של יותר מ -100,000 יצירות אמנות מרחבי העולם, והמבקרים יכולים לראות מה יש לו להציע, ולקבל מידע על ההיסטוריה של המוזיאון ואוספי הציורים, הפסלים וה יצירות אמנות אחרות. המבקרים יכולים לקחת סיורים מודרכים וטיולים בין ההריסות או שהם יכולים לקחת סיורים מודרכים במרכז ההיסטורי של העיר, כמו בזיליקת סנט ג'ורג ', הארמון המלכותי והקתדרלה של רומניה.

אמנות רומנית

אנשים יכולים גם לערוך סיור במוזיאון הלאומי להיסטוריה של רומניה ובספרייה הלאומית הרומנית. התרבות הרומנית, המבקרים יהיו מוקסמים מהאוסף העשיר של ציורים, פסלים ויצירות אמנות אחרות. למשפחות יש אפשרות לטעום אוכל טעים ולחוות את התרבות במוזיאון ובמרכזי תרבות אחרים. מרק Ciorba האותנטי והמסורתי, המאכל הפופולרי ביותר ברומניה, יקסים את המבקרים בטעמו העשיר.

בין הגלריות החדשות הטובות ביותר שחוו את ההתרגשות הן המוזיאון להיסטוריה של הטבע, הספרייה הלאומית של רומניה והמוזיאון לאמנות ותרבות.

אם אתה רוצה לראות איך ואיפה התגורר נשיא רומניה

אתה יכול לבקר בארמון קוטרוצ'ני. הבניין בו ממוקם המוזיאון היה בעבר הארמון, היום הוא מוזיאון, והמבקרים יכולים לסייר במוזיאון ולהכיר את המוזיקאי המפורסם דרך תערוכות המוזיאון הלאומי ג'וז'ה אנסקו. יש בו גם מוזיאון קטן, מוזיאון קוטרופני הלאומי, שאולי היית מתגעגע לו אם היית רואה את מגורי הנשיאים.

במקור זה היה מיועד למעונו של נשיא רומניה ג'ורג 'אנסקו ומשפחתו, אך הוא מעולם לא הושלם.

גן החיות בחלק הצפוני של העיר משך אליו מאות תיירים ומקומיים

חפירות ארכיאולוגיות החלו באזור בשנת 1953, וכיום קרטיאה ווצ'ה פתוחה לציבור כמרכז היסטורי. המוזיאון הלאומי להיסטוריה של רומניה בקליאה ויקטוריי בבוקרשט הוא מקום נהדר ללמוד על עברה של רומניה ולהבין טוב יותר את המדינה. נוסדה בשנת 1923 על ידי המלך פרדיננד, והיא הייתה אטרקציה מעניינת מאוד, חינוכית ותיירותית.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן