חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט מלון גרנד הוטל

גרנד הוטל בוקרשט – מלון מומלץ, יוקרתי, מפנק, מפואר בבוקרשט.
מלון 5 כוכבים הנקרא מלון גרנד הוטל קונטיננטל בוקרשט שווה ביותר למטייל הישראלי!

מלון גראנד קונטיננטל (Grand Hotel Continental) נמצא במיקום הכי מרכזי של בוקרשט, ברחוב ויקטוריי (Victoriei), במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת מטרו.
במלון יש 2 מסעדות שוות, ספא עם ג'קוזי וסאונה ומתחם בריאות שפתוח עד 9 בערב, בר קוקטיילים מומלץ ועוד!
מלון מדהים ברמה הכי גבוהה. מקום מאוד מפנק עם ארוחת בוקר טובה ומגוונת במאכלים טעימים.
המיקום הכי טוב בעיר בוקרשט עם חדרים מרווחים ויש מטיילים שאומרים שזה כמו ארמון..נמצא ממש באיזור שקט..מקום מפואר מאוד בעיצוב ממש מיוחד.
הוא מלון 5 כוכבים אבל אפשר לומר שזה מרגיש כמו 7.
ציון 9.1 בבוקינג!

Booking.com

Grand Hotel Continental בבוקרשט הוא מלון 5 כוכבים המציע שירותי יוקרה לכל האורחים. המלון שופץ ומודרני בשנים האחרונות כדי לספק את החוויה הטובה ביותר לאורחיו.

Grand Hotel Continental, הידוע גם בשם בוקרשט גרנד הוטל קונטיננטל, הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם בבוקרשט, רומניה. הוא נבנה בשנת 1859 והיה אחד המלונות הראשונים מסוגו ברומניה. הוא שופץ ומודרני במהלך השנים האחרונות כדי להציע שירותים יוקרתיים לכל האורחים.

Grand Hotel Continental הוא מלון חמישה כוכבים בבוקרשט, רומניה. הוא ממוקם ב-Calea Victoriei ההיסטורי, והוא נבנה במקור כאחוזה פרטית ב-1877.

מלון גראנד קונטיננטל הוא מלון יוקרתי הכולל ארכיטקטורה מרשימה והיסטוריה עשירה. הוא הוצג בסרטים ובסדרות טלוויזיה רבות, כולל "זהות בורן" ו"סקס והעיר 2".

מלון גרנד הוטל קונטיננטל זכה בפרסים רבים על איכות השירות והיופי של עיצוב הפנים שלו.

Grand Hotel Continental הוקם בשנת 1848, והוא אחד המלונות המפורסמים ביותר בבוקרשט. זה גם חלק מאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

מלון גרנד הוטל קונטיננטל בבוקרשט הוא חלק מההיסטוריה של רומניה כבר למעלה מ-150 שנה. מאז הקמתה, היא הייתה יעד לכל האנשים החשובים המבקרים ברומניה. המלון מציע לאורחים שירות ושירותים יוצאי דופן שאין שני להם מכל מלון אחר בבוקרשט.

מלון גראנד קונטיננטל ממוקם קרוב למרכז העיר, מה שמאפשר להגיע אליו בקלות מכל חלקי בוקרשט וכן מיעדים בינלאומיים כמו פריז ואיסטנבול.

מלונות קורינתיה החליטו להרחיב את המלון עם פתיחת המלון החדש של קורינתיה גרנד בבוקרשט, רומניה. הנכס כולל גם ארקייד קניות יוקרתי המתמקד במותגי היוקרה הבינלאומיים הגדולים, ביניהם בולגרי, שאנל, גוצ'י, לואי ויטון, קרטייה, דיור, הרמס ועוד. כניסה דו כיוונית מרווחת מעניקה גישה ללובי הראשי, פינת אוכל פרטית ואזור טרקלין עם בר ומסעדה.

ישנן גם דרכים רבות ליהנות מהמאפים הביתיים הטעימים, כולל מבחר גבינות, פשטידות, פסטה, עוגות, טארטים וקינוחים אחרים.

הביסטרו הבלקן לוכד את טעמי האזור עם מבחר מסורתי בהשראת מאכלים מסורתיים

מועדון ויקטוריה מציע מגוון רחב של התמחויות הכוללות יין, בירה, יין ומשקאות חריפים, כמו גם מבחר יינות מרחבי העולם. בדרך זו האורחים יכולים ליהנות מהתמחויות שהוכנו על ידי שפים בסגנונם ובדרך הבישול שלהם.

מלון קורינתיה לונדון עטור הפרסים בבוקרשט הוא נקודת ציון מהמאה ה -19 ש- Corinthian Hotels רכשה, שיפצה ונפתחה מחדש במסגרת תוכנית ההרחבה שלה.

נבנה בשנת 1867

הבניין המפורסם בכיתה ב 'שימש לאחרונה כמלון לפני למעלה מעשור ושופץ בהרחבה על מנת לשקף את סגנון היוקרה האופייני, הסטנדרטי והנצחי הקשור לקורינתיה. המלון נפתח בשנת 2000 תחת המותג מריוט ושודרג מאוחר יותר ל- JW מריוט והוא חלק מתיק היוקרה של מריוט אינטרנשיונל. הנכס שופץ בהרחבה וכולל כיום מסעדה בשירות מלא, בר, מרכז בריאות, מלון, מסעדה וחלל קמעונאי. ל- Jw Marriott יש תיק של יותר מ -1,000 מלונות ואתרי נופש ברחבי העולם, ועד 2015 צפוי התיק לכלול 79 נכסים ב -28 מדינות. מקומות הלינה הנבחרים כוללים גם מראות מרובות פנים המייצגות נקודות מבט שונות שניתן לראות מבוקרשט ההיסטורית. שש סוויטות אקסקלוסיביות מרוהטות במיטה בסגנון תקופתי אותנטי, תוך תשומת לב רבה לפרטים האדריכליים של הבניין, כמו רצפת השיש והתקרות המעוטרות. שימו לב כי בהרכב זה יש לנו את מספר הסוויטות הגדול ביותר במרכז העיר, בשטח כולל של 6,000 מ"ר.

ארוחת הבוקר מוגשת בחדר אוכל מסוגנן מאוד והיא אחת מארוחות הבוקר הטובות ביותר שתוכלו לקבל במהלך שהותכם ברומניה

בנובמבר הקרוב, המלון חוגג 20 שנה לבירת רומניה ואנו גאים להציע לאורחינו את המיטב בנוחות ובסגנון. אנו מתכנסים בלובי הגדול שלנו מדי יום כדי לכבד את האורחים שלנו ולסגת ולהירגע בזמן שאתה מטייל בעיר.

פניה המשתנות של העיר בוקרשט תועדו זה מכבר והמיקום המרכזי של גרנד הוטל קונטיננטל מעמיד את אורחינו בלב כל האירועים בבירת רומניה

מיום המלוכה הרומנית ועד חג המולד וחגיגות השנה החדשה. התאריכים לאירועים אלה, כמו "יום המלוכה הרומנית", נבחרו במיוחד.

נחשב לאחד המלונות היוקרתיים בעולם ורשת המלונות הגדולה ביותר ברומניה

גרנד הוטל קונטיננטל בבוקרשט הוא רקע מעשיר למסע מעורר השראה דרך ההיסטוריה והתרבות של בירת רומניה. עם יותר מ -1,000 חדרים וסוויטות, מלון ומסעדה, זהו היעד המוביל לנוסעי עסקים ופנאי.

מלון אלגנטי זה מכוון למטיילים המובחנים והבוטחים של ימינו

ומציע להם את המותרות השקטות שהם מחפשים באווירה חמה, אותנטית ונינוחה ולא יומרנית. ב- JW מריוט אנו מאמינים שיוקרה אמיתית נוצרת על ידי אנשים שאוהבים באמת את מה שהם עושים, וכחברת המלונות הגדולה בעולם, אנו יכולים גם להציע הזדמנויות אינסופיות לאנשים אלה. כל אחד מהנכסים שלנו מציע חוויה זהירה מאוד וצופה פני עתיד המשקף את מיקומו, ומעניק לאורחינו זמן להתמקד במה שהכי חשוב להם ולמשפחותיהם.

ארוחות בכל שעה ביום או בלילה נתונות לשיקול דעתו של בעל המסעדה או מנהל המסעדה

ולמלונות קורינתיה הזכות לקבוע את תוקפה של כל תביעה, לרבות, ללא הגבלה, בין אם נקבע כי המחיר הנמוך ביותר שנמצא אכן זמין והאם התביעה עומדת בתנאים. ערבות התעריף הטובה ביותר מושעה כאשר corinthia.com ותעריפים מסוימים זמינים. CorinthianHotels שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לבטל את המחירים הטובים ביותר – בכיתה – ו / או את המחירים הטובים ביותר הקיימים באתר האינטרנט שלה.

כתובת אתר שבה נמצא השיעור הנמוך ביותר וצילום מסך שמציג בבירור אתרים מתחרים אמור לתמוך בטענתך

המחירים מושווים עם חיובים ועמלות אחרים הקשורים למחיר החדר. אם אתה מבצע הזמנה מאושרת עם מלונות קורינתיה ב- Corinthian.com ואתה צריך למצוא את המחיר הנמוך יותר, אנא פנה לכתובת הדוא"ל המתאימה ברשימה שלמטה כדי להגיש תביעה ולהגיש אותה. בזמן אישור התביעה על ידי המלון, ייתכן שהמחיר הנמוך אינו זמין, אך ניתן למצוא השוואת מחירים בקלות על ידי מציאת המחיר הטוב ביותר באתרי מלונות אחרים ו / או באינטרנט.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן