חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט מה יש לעשות

רוצים לדעת מה יש לעשות / לראות בעיר בוקרשט? להלן כל מה שחשוב לדעת על טיול ברחבי בוקרשט למטייל הישראלי העצמאי! מדריך אונליין >>

בוקרשט היא עיר תוססת ומרתקת עם הרבה מה להציע למבקרים. היא בירת רומניה והעיר הגדולה ביותר במדינה. בוקרשט היא עיר רב-תרבותית עם היסטוריה עשירה ועתיקה. העיר ידועה גם במסעדות המצוינות שלה, חיי הלילה התוססים והאטרקציות התיירותיות הרבות.

טיפים לטיול בבוקרשט

  • תכנון מראש: בוקרשט היא עיר גדולה עם הרבה מה להציע. כדאי לתכנן את הטיול שלך מראש כדי להפיק את המרב מהזמן שלך.
  • לינה: בוקרשט מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל ממלונות יוקרה ועד לופטים צנועים. כדאי להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם אתם מטיילים בעונה הגבוהה.
  • תחבורה: בוקרשט היא עיר גדולה, ולכן חשוב למצוא דרך נוחה להתנייד. אתה יכול לנסוע בתחבורה ציבורית, מונית או לשכור רכב.
  • מטבע: המטבע הרומני הוא לאו חדש (RON). אתה יכול להחליף כסף בבנקים, משרדי חילופי כספים או בכספומטים.
  • שפה: השפה הרשמית של רומניה היא רומנית. אם אתה לא דובר רומנית, אתה יכול למצוא אנשים רבים שמדברים אנגלית.
  • תרבות: רומניה היא מדינה עם תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת. כדאי ללמוד על התרבות וההיסטוריה של המקום לפני שאתה מבקר.

מה לראות בבוקרשט

  • כיכר האוניברסיטה: כיכר זו היא מרכז העיר בוקרשט. היא ביתם של כמה מהמבנים ההיסטוריים החשובים ביותר בעיר, כולל בניין האוניברסיטה הלאומית של בוקרשט וכנסיית הקתדרלה האוונגלית של רומניה.
  • בניין הפרלמנט: בניין הפרלמנט הוא אחד המבנים הגדולים בעולם. הוא נמצא בלב העיר בוקרשט והוא אתר חובה לכל מי שמבקר בעיר.
  • כנסיית סטאווילצ'ה: כנסייה זו היא אחד הבניינים ההיסטוריים החשובים ביותר בבוקרשט. היא נבנתה במאה ה-16 והיא סמל לאומי של רומניה.
  • מוזיאון הלאומי לאמנות של רומניה: המוזיאון הזה מציג מגוון רחב של יצירות אמנות רומניות, כולל ציורים, פסלים ועבודות אומנות דקורטיביות.
  • גני צ'ישמיג'יו: פארק זה הוא אחד הפארקים הגדולים והפופולריים ביותר בבוקרשט. הוא ממוקם במרכז העיר ומציע שטחים ירוקים, אגמים, פסלים ופינות חמד.

מה לעשות בבוקרשט

  • טיול לאורך נהר הדנובה: נהר הדנובה הוא אחד הנהרות הארוכים באירופה. תוכלו לטייל לאורך הנהר או לקחת שייט כדי לראות את הנוף.
  • ביקור באחד ממוזיאוני העיר: בוקרשט מציעה מגוון רחב של מוזיאונים, החל ממוזיאונים לאמנות ועד למוזיאונים היסטוריים.
  • ביקור באחד ממועדוני הלילה של העיר: בוקרשט היא עיר תוססת עם חיי לילה תוססים. תוכלו למצוא מועדונים לכל טעם, החל ממועדונים אלקטרוניים ועד למועדונים רומנטיים.
  • השתתפות בחוויה תרבותית: בוקרשט מציעה מגוון רחב

לאחר שבילינו כמעט שבוע בחקר כל מראות העיר, ריכזנו כעת רשימה של כמה מקומות ופעילויות טובות לעשות בבוקרשט. להלן דברים ייחודיים ומהנים לעשות במהלך הביקור הבא שלך בבירת רומניה, בירת רומניה.

אם אתה מבקר בקרוב בבוקרשט ומחפש את הדרכים הטובות ביותר לעשות משהו בספר רומניה

תמצא את כל הדברים הדרושים – ראה מקומות במאמר זה. לקבלת השראה נוספת, ראה "סיורים בבוקרשט", שם תוכלו למצוא טיולי סוף שבוע ויום לבוקרט. כאן תוכלו למצוא את המבחר המלא של הסיורים. אלה רק כמה דוגמאות לדברים טובים שתוכלו לנסות בזמן שאתם נמצאים ברומניה. סיורים באתרים ברומניה: זה כולל ביקור במוזיאונים, אבל הם לא מהנים כמו טיול יום לאחת הערים הגדולות ברומניה.

מהכיכר המרכזית של אוניברסיטת בוקרשט

אוניברסיטת רומניה, נשקף נוף מרהיב של העיר. תוכלו לראות את מרכז העיר העתיק, כמו גם את בנייני האוניברסיטה ומספר מבנים מעניינים אחרים באזור, כמו מוזיאון, מסעדה, גלריה לאמנות ואפילו בית קפה.

זהו סיור נהדר אם אתה רוצה לקבל סקירה של כמה מהדברים הטובים ביותר בבוקרשט

אם אתם מתכננים לטייל ברומניה, תוכלו לקרוא עוד על הדברים המצחיקים ברומניה כאן. עכשיו בואו נתחיל ב"החתלה בסוף השבוע בבוקרשט "ונדבר על כמה דברים שכיף לעשות בספר רומניה ובסביבתה. התחל את יומך השני של יומיים בבוקרשט עם נוף מרהיב של רומניה ממרכז העיר, העיר העתיקה ובנייני האוניברסיטה.

מוזיאון הקיטש הרומני מאכלס אוסף של כלים אקלקטיים ויש בו אגף המוקדש להיסטוריה של האומנות והמלאכה הרומנית ועבודותיהם. מוזיאון זה, המציג חפצים יקרי ערך מחיי האיכרים הרומניים, הוא מראה לראות בבוקרשט.

אם אתם מעוניינים לראות כיצד חיו רומנים באזורים שונים ברומניה

מוזיאון הכפר יהווה חוויה ייחודית. מרבית האטרקציות של בוקרשט ממוקמות בסקטורים 1, 3 ו -5, כולל העיר העתיקה, אך אם אתם הרפתקנים ורוצים לצאת מחוץ לסקטורים אלו, שקול טיול לסקטורים 4, 5 ו -6, כמו גם לסקטורים 7, 8 ו 9. אם ביקרתם ברומניה, עליכם להתחיל את המסע בבוקרשט (רומנית) הבירה, כיוון שיש לכם 24 – 48 שעות לחקור אותה. בעבר מכונה רומניה לעתים קרובות "פריז במזרח" והיא מקום נהדר לטייל בו.

אם ברצונכם לגלות כמה מהאטרקציות התיירותיות העיקריות בבוקרשט

תוכלו לטייל בחינם (לכו! עשינו גם סיור "בוקרשט" סטנדרטי וטוב שלוקח אתכם למראות העיקריים. – — אם אתם אוהבים הוסטלים, כדאי לכם לבקר בהוסטל המטריה, השוכן בבניין משנות העשרים של המאה העשרים, המציע נופים נהדרים של מרכז העיר ומבחר טוב של מסעדות וברים.

חיי הלילה בבוקרשט

מדהים ואף יכול להיחשב לאחד הטובים באזור. אני ממליץ להישאר בעיר העתיקה של בוך, המכונה גם "פריז הקטנה", מכיוון שהיא ממוקמת במרכז בין כמה שיותר אטרקציות – חובה לראות, אבל הימנע מהמקומיים אם אתה לא אוהב אותם באופן אישי. כעיר כה מורכבת, אתה יכול לחוות דברים רבים בו זמנית, גם אם לא כולם במקום אחד. התחושה שלי היא שמרכז העיר עם המסעדות הרבות שלו וברים זה המקום לבלות בו ערב נחמד עם חברים ובני משפחה.

אם אתה לא יודע הרבה על בוקר est או רומניה באופן כללי

סיור רגלי בן שעתיים הוא נקודת התחלה מצוינת לטיול שלך ברומניה. אם אתם מעוניינים בפאבים המקומיים ובחיי הלילה שלהם, כדאי לכם לבדוק את סיור הפאב הפופולרי הזה בבוך רומניה. ישנן תוכניות רבות שתוכל להוסיף לרשימת הפעילויות הטובות ביותר ברומניה, אך אם אתה מתכנן לבלות סוף שבוע בבוקרשט, סיור זה בן יומיים יכסה את רובן באזור.

בילוי של סוף שבוע לנשים בבוקרשט אומר שבטח תרצו לצאת לשתות משהו בעיר העתיקה. אם אתה לא שתיין, לילה של העיר העתיקה הוא כנראה אחד הדברים שאתה רוצה להימנע מהם ברומניה, אבל אם אתה כמוני, זה בהחלט שווה את זה.

Caru cu Bere, אחת המסעדות הכי ידידותיות לאינסטגרם של בוקרשט, נראה המקום להיות בו – לוגם משקה מיושן וטוב בעיר העתיקה. זה כנראה בר הגן האהוב עלי בעיר, שקשה לחזור מליל העיר העתיקה או מכל לילה אחר בשבוע.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן