חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט אוכל מקומי

בוקרשט אוכל מקומי מסורתי – מאכלים מסורתיים ברומניה? מה לאכול ברומניה כדי לחוות קולינריה מקומית? הנה הסבר על אוכל מקומי מומלץ וטעים!

אוכל רומני הוא מטבח מגוון שהושפע מתרבויות רבות. המטבח הרומני הוא כור היתוך של טעמים וטעמים שונים. מכיוון שרומניה היא מדינה רב תרבותית, המטבח המסורתי משתנה מאזור לאזור. הרומנים אוהבים את האוכל שלהם והם מתגאים במנות שלהם.

האוכל הרומני הוא מטבח מגוון, עם השפעות שונות מהמטבח ההונגרי, הטורקי והבלקני. הוא מושפע גם מהמטבחים של מדינות סמוכות כמו איטליה וצרפת.

מאמר זה ייתן לכם סקירה כללית של האוכל הרומני כולל כמה מנות מסורתיות כמו גם כמה מנות רומניות מודרניות הפופולריות במסעדות כיום.

רומניה היא מדינה בעלת מסורת קולינרית עשירה. המטבח הרומני עוצב על ידי המרכיבים הזמינים ברומניה והגיאוגרפיה שלו.

המנות המסורתיות ברומניה מגוונות והן משתנות מאזור לאזור. חלק מהמנות הללו כוללות:

– סרמאל (מנה עשויה מבשר טחון, כרוב, גזר ואורז עטופים בעלי כרוב)

– גבה (מנה עם בשר בקר או חזיר)

– Ciorba de burta (מרק עשוי טריפ)

– Ciorba taraneasca (מרק עשוי בשר, ירקות ושמנת חמוצה).

אילו סוגי אוכל אפשר למצא ולאכול ברומניה?

רומניה היא מדינה עם היסטוריה עשירה של אוכל. ברומניה יש מגוון מאכלים המוכרים בכל העולם.

ניתן לחלק את המטבח ברומניה לארבע קטגוריות עיקריות: רומני, הונגרי, טורקי ויהודי. המטבח הרומני הוא הפופולרי ביותר ברומניה והוא גם סוג המטבח הנפוץ ביותר באירופה. הוא מאופיין בפשטות ובכפריות שלו, מה שאומר שהוא עשוי בדרך כלל ממרכיבים פשוטים כמו בשר, ירקות וקמח.

המטבח ההונגרי מורכב בעיקר ממנות מטרנסילבניה שמכבידות על בשר ותבלינים. יש להם גם מנות רבות שעשויות עם תפוחי אדמה כמרכיב העיקרי שלהן כמו פפריקה או גולאש. המטבח הטורקי מורכב בעיקר ממאכלים מטורקיה כמו קבב או פיתות. לבסוף, המטבח היהודי כולל מנות רבות המגיעות ממזרח אירופה כמו לחם צ'ולנט או חלה".

רומניה היא מדינה בעלת תרבות עשירה ומגוונת. זה בא לידי ביטוי גם במטבח שלהם. אתה יכול למצוא סוגים שונים של אוכל ברומניה. כמה מהמאכלים הרומניים הפופולריים ביותר הם mămăligă, sarmale, țuică ו-covrigi.

בחלק זה נחקור את סוגי המזון שתוכלו למצוא ולאכול ברומניה.

תרבות האוכל ברומניה מגוונת כמו המדינה עצמה. תוכלו למצוא מאכלים רומניים מסורתיים כמו ciorba de burta, מרק עשוי טריפ, כרוב וסלרי.

לרומניה מסורת קולינרית חזקה ותוכלו למצוא כאן כמה מהמנות הטעימות בעולם. המטבח מושפע מתרבויות רבות כמו טורקית, הונגרית וצרפתית.

סצנת האוכל ברומניה מגוונת מאוד עם השפעות מכל רחבי אירופה. כמה מהמנות הפופולריות ביותר הן: סרמלוט (לחמניות כרוב ממולאות), מנלה (סוג של נקניקיות), מיצי (סוג של מנת חזיר בגריל) וסרמאלה (לחמניות כרוב).

קינוחים ברומניה

רומניה היא מדינה בעלת תרבות עשירה ומגוונת. האזור הושפע מתרבויות רבות, כולל האימפריות הרומית, העות'מאנית והאוסטרו-הונגרית. זו הסיבה שרומניה מכונה לעתים קרובות "כור היתוך של תרבויות".

המטבח הרומני הושפע מתרבויות אלו מה שאומר שהוא מציע מגוון מנות לטעום. אחת המנות הפופולריות ביותר ברומניה היא הקינוח. בחלק זה נחקור כמה מהקינוחים ברומניה וממה הם עשויים.

ישנם סוגים רבים ושונים של קינוחים ברומניה, כגון ciorba de burta, sarmale ו-cozonac.

סיורבה דה בורטה הוא מרק שעשוי מבשר בקר ופסלים. אפשר להגיש את המרק עם אטריות או אורז, ולפעמים מלווה בקרוטונים או בייקון. Sarmale הוא הגרסה הרומנית לדולמה: הוא עשוי מבשר טחון עטוף בעלי כרוב או עלי גפן. קוזונאק הוא לחם מתוק שניתן למצוא בכל מאפייה בתקופת חג המולד.

המטבח הרומני הוא תערובת של תרבויות ומסורות שונות. מנות רומניות מושפעות מאוד ממיקומה של המדינה בין מדינות לטיניות, סלאביות ומדינות מזרח אירופה אחרות. גם הקינוחים הרומניים מושפעים מהשפעות תרבותיות אלו.

הקינוח הנפוץ ביותר ברומניה הוא ה"קוזונק". מאפה זה עשוי מבצק לחם שמעורבב עם ביצים, חמאה, סוכר, צימוקים ואגוזים. לאחר מכן מרדדים את הבצק לעיגול גדול ואופים בתנור עד שהוא מקבל גוון זהוב מבחוץ. אפשר ליהנות מהקוזונאק כמו שהוא או למלא אותו בריבה או ממרח שוקולד לפני האפייה.

הקינוחים הרומניים הם חלק גדול מהתרבות והמורשת. ישנם סוגים רבים של קינוחים רומניים, אך לא כולם מוכרים באותה מידה.

הקינוח הרומני הפופולרי ביותר הוא הקובריגי, שהוא בצק מטוגן עם מילוי מתוק. קינוחים רומניים פופולריים אחרים כוללים טוטשיטורה, שהוא רפרפת עשויה מחלב וביצים; clatitele, שהם פנקייקים עשויים מקמח חיטה; וטורטה דולצ'ה, שהיא עוגה העשויה מבצק לחם.

מתכוני קינוחים רומניים עשויים להשתנות מאזור לאזור או אפילו ממשפחה למשפחה.

הקינוחים הרומניים הם חלק חשוב מהתרבות הרומנית. הם עשויים עם מרכיבים פשוטים, אבל טעמם מעולה ויש להם היסטוריה עשירה.

הקינוחים הרומניים עשויים עם מרכיבים פשוטים, אך טעמם מעולה ובעלי היסטוריה עשירה.

ניתן למצוא קינוחים רומניים בצורות וגדלים רבים ושונים. הם מוגשים בדרך כלל כסיום מתוק לכל ארוחה.

קינוחים רומניים הם המומחיות של המדינה, עם סוגים רבים ושונים של עוגות ומאפים.

ברומניה, קינוחים הם לא רק משהו שאפשר לאכול אחרי ארוחת הערב. הם חלק חשוב מאוד מהארוחה עצמה. יש מגוון רחב של קינוחים ברומניה והם משתנים מאזור לאזור.

במטבח הרומני אין דבר כזה קינוח כפי שאנו מכירים אותו. המילה לקינוח ברומנית היא "דולצ'אטה" שפירושה אוכל מתוק או דמוי ממתקים. הסוג הנפוץ ביותר של דולצ'אטה הוא "שטרודל".

המאכל הכי נפוץ בבוקרשט

בבוקרשט תמצאו מאפיות המגישות לחמים טריים, עוגות ומאפים לארוחת בוקר או צהריים. אתה יכול גם למצוא מקומות מזון מהיר רבים עם מאכלים בינלאומיים כמו צ'יפס או פרוסות פיצה.

האוכל בבוקרשט מגוון וטעים. ישנם מאכלים רבים ושונים לבחירה כגון רומני, טורקי, צרפתי, איטלקי וסיני.

מנות רומניות עשויות בדרך כלל מבשר חזיר או בקר ולעתים קרובות הם מכילים שמנת חמוצה או רוטב עגבניות. אחת המנות הפופולריות ביותר היא גליל כרוב שעשוי מבשר בקר טחון שמעורבב עם אורז, בצל, גזר וביצה מבושלת.

האוכל הנפוץ ביותר בבוקרשט הוא מאכל רומני בשם "מămăligă", העשוי מקמח תירס ומים. למנה הזו יש הרבה וריאציות שכולן פופולריות ברומניה.

בוקרשט, רומניה, היא עדיין לא ממש מקום במסלולי אירופה של רוב האנשים, ואני באמת לא יכול להבין מדוע. רומניה היא הרבה יותר מסתם בוקרשט, אבל אתה יכול לראות הרבה אם אתה לוקח טיול יום לבוך רומניה. אם אינכם יודעים הרבה על בוכאבאד או רומניה באופן כללי, טיול מעגלי זה בן שעתיים הוא נקודת התחלה מצוינת לטיול ברומניה.

אם אתם רוצים לחקור את המטבח הרומני המסורתי, יש כמה אפשרויות טובות לסיור בבוקרשט, במיוחד אם אתם מעוניינים במטבח מקומי.

אם אתם זקוקים למנת חקר בעיר

עליכם לא רק לנסות אוכל רומני, אלא גם לגלות מה אתם מקשרים למנות הרומניות האהובות עליכם. אם נסעתם לרומניה והשארתם תגובה על האוכל שנהנתם ממנו בבוקרשט, רומניה, אל פשוט כתבו לנו את התגובה שלכם למטה וקראו אותה, שלחו לנו הודעה והודיעו לנו.

Cu Bere היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לאוכל שתוכלו לקבל, אך אל תפחדו לנסות מנות רבות אחרות. תיהנו מארוחת צהריים רומנית מסורתית בת שלוש מנות בבוקרשט, בקו בר במרכז העיר או במסעדה מקומית.

התפריט מציע מנות רומניות מסורתיות רבות והוא אחד המקומות הטובים ביותר לחוות את המטבח הרומני המסורתי

יש חמש מנות רומניות, כולל ארוחות, קינוחים ואוכל רחוב, המייצגים את המגוון הקולינרי והיופי של רומניה – כולל מנות לאומיות רומניות. לבסוף, שכחו את המאכלים הרומניים המסורתיים של וולאכיה וטרנסילבניה, כולל המאכל הלאומי שלהם. בין אם אתה קורא לזה מאכל רומני ובין אם לא, אני מעז לנחש איזו מנה מתאימה לאיזה אזור.

ממאליגה

היא כנראה הדבר השני שהרומנים ישתמשו בו כדוגמה למטבח הרומני המסורתי, אחרי סרמל ואולי מיצ'י. אם תבחרו במנה מקומית, תצטרכו לנסות את המיטיטי מיצ'י הרומני, אך אם לא, יש סיכוי טוב שהיא לא ישנה יחסית. הסרמלס באמת מצוינים והדוגמאות הטובות ביותר לאוכל רומני "מסורתי", למעט המיסים כמובן.

ב- Scovergaria Micai תמצאו מבחר טוב של מנות מקומיות כמו סרמלה, ממאליגה ומיצ'י וכן כמה מהמנות המסורתיות מאזורים אחרים ברומניה.

אם אתה יודע רומנית

מטרופוטם הוא מדריך מצוין, וכך גם החיים של בוקרשט, המוקדשים ל"בירת רומניה "וכתובים ברומנית. משקאות רומניים, כולל יינות רומניים פופולריים, וקינוחים רומניים, כולל כמה מהפופולריים ביותר, כמו עוגת השוקולד הרומנית. מנה רומנית אחת שהזכרתי היא סלנינה, שעבור חברי ושכני היא מה שהייתי מכנה 'חזיר על מקל', אך שהוא פופולרי מאוד ברומניה, אך גם באזורים אחרים באירופה ואפילו במזרח התיכון.

ידוע גם בשם mititei

זו מנת הגריל הרומנית הפופולרית ביותר, ואני בטוח שתאהבו את העובדה שאין שום רומני שיכול לדמיין גריל אמיתי. נקניקיית הגריל נטולת העור הזו באה מבוקרשט במאה ה -19, אך האגדה מספרת שהיא הומצאה כשאחד הלקוחות שלי ביקש נקניקיה. Mici (מבוטא "meech") מכונה לעתים קרובות "mitieis" בטרנסילבניה וברומניה, אם כי הוא ידוע גם באזורים אחרים באירופה, כגון רומניה ובולגריה. חבר מקומי המליץ לי על המקום המיוחד הזה מכיוון שידעתי: הבעלים נמצא מאחורי המעיים ומגיש רק מילויים בגריל.

לא תמצאו את המסעדות הטובות ביותר בבוקרשט

אלא תמצאו את אחד המקומות הפופולאריים ביותר בעיר עם מבחר רחב של אוכל. מסעדה רומנית, תוכלו למצוא מרק שהובא במקור מפרס מימי הביניים לרומניה, במקור על פרס מימי הביניים. למרות שאתה אולי לא מחשיב את זה כחטיף רומני פופולרי, סקוברגי הוא האהוב עלי ביותר וחובה – נסה אותו בעת ביקור בבוך רומניה. גם אם אתה מבקר רק פעם או פעמיים בשנה (או אפילו פעם בחודש), עדיין יש לך המון זמן ליהנות מ"חטיף רומני "פופולרי זה. הנה כמה מהמסעדות הטובות ביותר בבוקרשט (ובאירופה) שיספקו את הבטן הרעבה שלך. חובבי הבשר ללא ספק ירצו לנסות את זה ואף לדרג אותו כ"מזון הטוב ביותר ברומניה ".

אם אתם נמצאים בעיר העתיקה של בוקרשט

קל למצוא מסעדה שמציעה אוכל ומשקאות מהטובים ביותר ברומניה, כמו גם את המסעדות הטובות בעולם. היסטוריה רומנית, אשר ממוקמת להפליא במיקום מרכזי אם אתה רוצה לטבול בה. אין ספק שבר הגן האהוב עליך בבוכארו יהיה קשה למצוא כשיש כל כך הרבה מסעדות וברים נהדרים ברחבי מרכז העיר. מצפה לנסות את כולם ואולי אפילו עוד כמה בדרך לטיול הבא שלך לבירה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן