חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט טיול יומי מומלץ

יש לכם יום אחד בבוקרשט? רוצים לראות ולעשות הכל בעיר עם טיול יומי? המלצות על טיול יום למי שיש לילה אחד. טיול ליום אחד בבוקרשט >>

בוקרשט, בירת רומניה, היא עיר יפהפייה עם הרבה מה להציע למבקרים. הנה מסלול טיול יומי מומלץ ברגל:

בוקרשט טיול יומי מומלץ ברגל

בוקר:

התחל את היום בכיכר האוניברסיטה (Piața Universității), המקום המרכזי של בוקרשט. בכיכר תמצאו את בניין האוניברסיטה הלאומית של בוקרשט, את כנסיית הקתדרלה האוונגלית של רומניה ואת בית האופרה של בוקרשט.

משם, תוכלו לטייל לאורך שדרות ריהבלאן (Bulevardul Regina Elisabeta), שדרה רחבה ומרווחת המובילה אל בניין הפרלמנט של רומניה (Palatul Parlamentului). בניין הפרלמנט הוא אחד המבנים הגדולים בעולם, והוא אתר חובה לכל מי שמבקר בבוקרשט.

צהריים:

עבור ארוחת צהריים, תוכלו לנסות את המטבח הרומני המסורתי במסעדה מקומית. כמה מהמנות הפופולריות ביותר כוללות sarmale (עלי גפן ממולאים באורז ובשר), mămăligă (קמח תירס מבושל) ו-ciorbă de burtă (מרק קיבה).

אחר הצהריים:

לאחר הצהריים, תוכלו לבקר באחד ממוזיאוני בוקרשט הרבים. כמה מהמוזיאונים הפופולריים ביותר כוללים את המוזיאון הלאומי לאמנות של רומניה (Muzeul Național de Artă al României), את המוזיאון ההיסטורי הלאומי של רומניה (Muzeul Național de Istorie a României) ואת המוזיאון הלאומי לארכאולוגיה (Muzeul Național de Arheologie).

ערב:

לקראת הערב, תוכלו לטייל לאורך נהר דנובה (Dunărea), שזורם דרך בוקרשט. תוכלו גם לבקר באחת מהפאבים או המסעדות הרבות המצויות לאורך הנהר.

טיפים:

  • בוקרשט היא עיר גדולה, אז חשוב ללבוש נעליים נוחות לטיול.
  • רבים מהאתרים התיירותיים בבוקרשט מציעים סיורים מודרכים. זוהי דרך מצוינת ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר.
  • בוקרשט היא עיר יחסית בטוחה, אך חשוב להיות ערניים לגניבות.

זהו רק מסלול טיול מוצע אחד. אתם יכולים להתאים אותו בהתאם לתחומי העניין והתקציב שלכם.

===

אין דרך טובה יותר ליהנות מסופשבוע לחג מאשר בטיול יום לבוקרשט, רומניה, בירת רומניה. החל מסיור במרכז העיר ועד ימי חופשה וטיולים וציפורים, 3 ימים ברומניה יכולים להיות מדהימים למדי. הליכה של 40 ק"מ משדה התעופה למרכז העיר יכולה להיות הזדמנות נהדרת לבלות את היום עם הטבע, לטייל או לצפות בציפורים.

הנה רשימה של מקומות פופולריים לבקר בטיול יום בבוקרשט ומה כדאי לפספס

ביקור בארמון מוגוסואיה קל כמו שהוא מרגיע, שכן בית האחוזה מהמאה ה -17 נמצא במרחק נסיעה קצר מחוץ לספר רומניה. הטירה נקשרה עם דמותו המפורסמת של בראם סטוקר דרקולה ולכן היא מקום פופולרי לטיולי יום. מבחינה טכנית, לטירה אין הרבה מה לעשות עם דרקולה אבל זה עדיין אחד המקומות הפופולריים ביותר בעיר ומקום נהדר לביקור בסוף השבוע.

טיול היום הראשון הוא הקרוב ביותר לבוקרשט ומוביל לסיניה, 124 ק"מ מהבירה. הנסיעה אורכת כשעתיים ו -30 דקות, שהן פחות מחצי יום טיול למרכז העיר וקצת יותר מחצי שעה מבוק רומניה.

זהו אחד המקומות בבוקרשט שעליכם לקחת בחשבון כשחושבים על טיול יום

אם אין לכם מספיק זמן, לא תחמיצו את ההזדמנות לחקור את הנוף היפה בטיולי יום להזמנה. כדי להראות לך את הפוטנציאל הגדול שקשור ליום טוב – טיול לרומניה – הנה המקומות הטובים ביותר לבקר בבוקרשט ובסביבתה, כמו גם כמה מהמקומות האהובים עלינו בעיר.

בראשוב נמצאת מאוד במרכז הארץ

ולמרות שאנו ממליצים לך להאריך את שהייתך ברומניה על ידי כך שתקדיש את הזמן לנסוע דרך טרנסילבניה ברכבת או ברכב, עדיין תוכל לראות חתיכה מאזור זה ב טיול יומי. כמובן שתוכלו לעשות כמה שיטוטים שתרצו בבוקרשט, אך אם זמנכם מוגבל, תוכלו להחליט לחקור את החלק הזה בסיור באוטובוסים. אם אתם מחפשים משהו שונה מטיולי היום הרגילים, יש כאן הרבה מראות מדהימים, טיולים ואטרקציות. למרות שבראשוב רחוק מעט מבירת רומניה, טיול יום לכאן הוא דרך נהדרת לראות הרבה ולחסוך קצת כסף, בניגוד לביקור בבוכרו כדי לראות הכל בטרנסילבניה.

אם אתה רוצה לצאת לטיול יום מבוקרשט לבראשוב באוטובוס או אפילו ברכבת או ברכב, אתה בהחלט צריך לשקול זאת.

טיול יום מסיגישוארה לבראשוב יהיה גם אפשרות טובה אם שמעתם על זה

בהחלט לא אשקול סיור מודרך באוטובוסים אם אוכל לבלות יותר זמן ברומניה. אם אתם אוהבים הרפתקאות ורוצים לגלות את היופי הטבעי של רומניה, זו כנראה האופציה הטובה ביותר עבורכם.

אם אינך רוצה להישאר בבראשוב

חברות רבות מציעות טיולי יום לבוקרשט, אשר ייקחו אותך לטירה הנ"ל. כמה מאותן חברות שעושות סיורים אלה ברומניה מציעות גם טיולים בחינם דרך בראשובה (את מבחר הסיורים המלא תוכלו למצוא כאן). חלק מסיורי הביקור בבוכרט כוללים ביקור במוזיאונים, כך שאם אינכם במצב רוח לטיול יום, הייתי ממליץ לכם לבלות מספר ימים בבראסומוב עצמה או בעיר עצמה.

בראשוב

הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בבוקרשט, כך שאם אתם חשים הרפתקנים ורוצים להישאר זמן רב יותר ולעזוב את העיר, שקלו טיול יום לצד השני של רומניה, כמו בוקרשט או בולגריה. . אם כבר ביקרתם ברומניה ויש לכם כבר יום חופש נוסף, טיול בצפון בולגריה יכול להיות אופציה טובה עבורכם. אבל זה יכול להיות גם אחד שאתה יכול לזכור כמעופף – אם אתה רוצה להרחיב את הביקור שלך מעבר לעיר.

למרות קרבתה לבוקרשט

טיולי יום אינם מוגבלים לרומניה, והמבקרים יכולים לקפוץ בקלות מעל הגבול לבולגריה. סיורים פרטיים ברומניה כוללים מספר אפשרויות לתיירים השוהים בבוקרץ ורוצים לגלות יותר ממה שיש לרומניה להציע. עלות הטיול מכוסה במחיר הבסיסי, באופן אופציונלי תוכלו לבקר באטרקציות תיירותיות פופולריות ליום אחד בטיולכם ברומניה ללא עלות נוספת.

טיול יום קלאסי בבוקרשט, המציב את טרנסילבניה עוד בחזית, ניתן למצוא בעיר רסנוב ובמצודה שלה. בנוסף לביקור בשתי הטירות, תוכלו גם לבקר בשתי ערים ביום אחד: העיר בוכארץ וביקור בטירה המפורסמת באותו השם בביהור.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבוקרשט מתחילה כאן

דילוג לתוכן