חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוקרשט בפעם הראשונה חודש מאי

בוקרשט בפעם הראשונה בחודש מאי !
הנה כל מה שאתם צריכים לדעת :
✈️טיסת הלוך יצאנו עם וויז מטרמינל 1 בשעה 20:30 , שעה איחור מהשעה המיועדת אבל הגענו באותו הזמן משוער – 22:30 כבר בבוקרשט.
🚕משם ישר לקחנו מונית –
ממליצה לכם להוריד *כבר מהארץ* את האפליקציות אובר ובולט – מכוון שמקבלים הודעת SMS ויש צורף לאשר אותה באפליקציה. בנוסף , יש להכניס פרטי אשראי.
אנחנו יותר השתמשנו באובר מבולט אבל תמיד יש לבדוק בשניהם – לרוב אובר היה יותר זול אבל זה משתנה ויכול להגיע לפער של 40%.
מהשדה למלון מרכזי הנסיעה לא אמורה לעלות יותר מ70 ליי לכיוון. פרגנו להם בטיפ במיוחד אם הם עזרו עם המזוודה 🧳
שימו לב שהאובר שם פעיל ומהיר 24/7 גם אנחנו היינו בהלם ומחירים ממש ממש זולים. הנסיעה הכי יקרה איתו הייתה לטרמה (אפרט עליו בהמשך בפוסט נוסף) ב80 ליי לכיוון והנהגים מגיעים ממש מהר. בשום אופן לא לעלות על מונית רגילה עם מונה כי פשוט יעקצו אתכם. שמעתי על יותר מידיי כאלה. אובר סופר נוח . תמיד יש לוודא שמספר לוחית הרישוי של הנהג זהה לאפליקציה.
בהגעה כשהזמנו בפעם הראשונה את האובר מהשדה למלון , הגיע נהג שלא הסכים להעלות אותנו בגלל שהיו לנו 2 מזוודות גדולות. הוא אפילו לא ניסה.
הנהג ביטל את ההזמנה . חשוב מאוד שהנהג יבטל את ההזמנה ולא אתם – כדי שלא תחויבו עליה.
מיד אחריו הגיע נהג אחר סופר נחמד והעלה אותן בקלות .
עלות נסיעה למלון רדיסון בלו 60 ליי.
🏥ביטוח נסיעות לחול אני עושה תמיד דרך פספורטקארד ודרך טל המלך על כל צרה שלא תהיה הוא זמין 24/7 ולצערי כבר השתמשנו בביטוח בעבר. אין ביטוחים כאלה . פספורטקארד בין הביטוחים היחידים שמציעים גישה לטרקלין בעיכוב של טיסה , החזרת 150$ במקרה של איחור בהגעת המזוודה וכן כרטיס נטען ונוח שזמין לכם תמיד בלי התעסקויות מיותרות. 0525573444 זה המספר של טל תגידו שלורן שלחה אתכם 🙂
💳 ליי / רון רומני אחד שווה נכון להיום 0.82₪
🏩 המלון הראשון שישנו בו היה הרדיסון בלו. מלון מרכזי , צמוד לקזינו , עשר דק הליכה נחמדה וכיפית בין חנויות לעיר העתיקה עם כל הברים והמועדונים – כשהמזג מאפשר ממש כיף לטייל שם ביום. יש חדר כושר ענק חדיש ומודרני , בריכה פנימית & חיצונית , ג’קוזי פנימי&חיצוני , מסעדות , בר , בופה א בוקר עולה כ105 ליי לאדם.
🌡️ מזג האוויר בתחילת – אמצע מאי 2023 היה ממש נעים לרוב! בימים הראשונים בין 11-23 מעלות . בלי רוח חזקה מידייי . במקרה כזה ממש אין צורך בתקציב – ואני סובלת מקור . בבוקר טיילתי אפילו עם כפכפים ושמלות . בערב גם עם שמלות ערב קצרות ומפוארות ועקבים הסתדרתי , הכל ממש נוח כשהאובר אוסף אותך מהכניסה למועדון ומוריד אותך בכניסה למלון את בקושי חצי שנייה בחוץ. שמים מעיל ארוך , כובע אם צריך ואתם מסודרים.
לעומת זאת , ביומיים האחרונים , היה בין 6-16 מעלות. קר . מאוד . אי אפשר להסתובב בחוץ. אבל בכוונה השארתי את הימים האלה לפעילויות סגורות – קניון וטרמה. אפרט עליהם בהמשך.
📱 חבילות גלישה וEsim רק דרך אבי! המחירים הכי נוחים ובלי התעסקויות מיותרות של קניית סים ובזבוז זמן. הכל בהגדרות מהבית! משאירה לכם את המספר של אבי כאן 0546180000 למגיעים דרכי הטבה נוספת של 10%!
ישר מהמלון בלילה הראשון ב00 נסענו לחגוג את היום הולדת שלי במועדון פייס – מחיר כניסה 100 ליי לאדם / להזמין מראש מקום בשולחנות במינימום מטורף של 2,000+ ליי.
האמת שהמועדון מהמם , שירים טובים פופ ומיניסטרים , רקדניות על הבמה . פתוח רק בשישי ושבת! 22:00-05:00 , עדיף להגיע אחרי 00.
בכל המועדונים יש מקום חינמי להשאיר את המעיל כדי שלא תסחבו איתו בפנים במהלך הערב , מאוד נוח. שימו לב שמהשעה 3 בערך כולם כבר ממש שיכורים וגמורים , פחות כיף להסתובב . ממש מרגיש גוב אריות לא יכולתי להסתובב לשנייה לבד. אפילו מסוכן. למזלי נסעתי עם השומר ראש הצמוד שלי שאפילו הוא היה צריך לעתים לריב כדי להרחיק אנשים ממני. כולם כבר ממש ממש שיכורים בשלב הזה. קוקטיילים בסביבות ה40 ליי.
☕️ למחרת על הבוקר הגענו לבית קפה FRATELLINI . שימו לב שהוא מרוחק מהמרכז וגם די יקר יחסית לשאר אבל וואו כמה שטעים. מנות קטנות. אפשר להכין קפה עם תמונה שלכם עליו . אנחנו הזמנו טוסט אבוקדו ואומלט עם פטריות טראפל , שניהם היו מעולים!!!!!
🎰 קזינו – בקזינו שתי קומות – בקומה למטה מכונות בלבד , כניסה חינם , מינימום לכל מכונה 50 ליי. לקומה למעלה הכניסה 50 ליי רק בשביל להיכנס לקומה ושם תוכלו למצוא רולטה , בלאק ג׳ק , פוקר נגד דילר ומכונות נוספות. שימו לב שבסופש המחירים עולים – כניסה לכל יד בפוקר תעלה לכם מינימום 50 ליי ובאמצע השבוע 30 ליי. רולטה 10 ליי. שתיה חופשית לכולם. מי שמהמר בקומה למעלה (ואתם תהמרו😂) מקבל מהדילר פתק עם שם ותאריך ואיתו אפשר לאכול בבופה בקומה ה2. בופה נחמד . לא וואו בכלל אבל מרגיע. בכל זאת רגילה לווין😉
עוד משהו חשוב!!!!! יש שולחנות שמשחקים בהם בליי
ויש מלא שולחנות שמשחקים בהם ביורו!!!!
ככה שאם יש לכם יורו אתם יכולים להביא אותו. אפשר גם לפרוט במקום אבל חבל על העמלה עדיף לשחק בליי.
💧 בקבוק מים במלון יעלה לכם 16 ליי , בסופרים 2-3 ליי אם תקחו ביחידים. חשוב לשים לב לקחת מים רגילים Still ולא סודה Sparkling .
🥩 ארוחת ערב חגיגית ליום ההולדת חגגנו במסעדת VACAMUUUמסעדת בשרים מעולהההה . כל מנה מגיעה עם כרוב ותפוא. ממש לא זול. סטייק ברמה גבוהה מאוד על גבול המעדן. 270 ליי לחתיכה.
🦍 משם המשכנו למועדון הקונג שפתוח רביעי-ראשון אבל חובה להזמין שולחן מראש! ושולחן מראש מחייב מינימום 2,000 ליי. מבאס כי המקום מדהים מבפנים.
🪽 צמוד לקונג יש את מועדון הBOA שפתוח בשבת מ22:00-07:00 , אין מה להגיע לפני 1. מ1 מתחילות רקדניות על הבמות לרקוד. יש יותר תיירים מישראלים. אני אישית העדפתי את הפייס מבחינת השירים. המקום מפואר ומהמם ברמות.

בוקרשט – כל מה שאתם צריכים לדעת !
את הבוקר פתחנו עם מזג אוויר מעולה והחלטנו להקדיש אותו לטיול רגלי בעיר העתיקה. יש אווירה ממש טובה סוגרים את כל הרחוב והוא הופך לטיילת בימי שבת. אכלנו על הדרך א בוקר בbread&butter והיה די מעפן.
עברנו ליד קפה ואן גוך נראה מעולה .
לקינוח לקחנו טירמיסו במסעדת ILL PECATO האיטלקית בעיר העתיקה – היה וואווווו!!!
לארוחת ערב סגרתי מקום מראש (חובה) למסעדה הרומנית המסורתית CARU CU BERE – המסעדה ענקית ומפוצצתתת תמיד . חובה להזמין מקום מראש.
אנחנו הזמנו : חצילים , מטיטיי (3 חתיכות קבב רומני כולל בשר חזיר שמגיעות עם חרדל כמובן וצ׳יפס ב45 ליי) וחמוצים רומניים כמו שסבתא שלי הייתה מכינה😍🇷🇴
ב21:00 ו21:30 היו הופעות של ריקודים מסורתיים , הרקדנים הרימו את כל המסעדה לרקוד איתם ביחד.
משם המשכנו לטייל בעיר העתיקה אבל השעה הייתה רק 22:30 – שימו לב שכל המועדונים והברים בעיר העתיקה מתעוררים לחיים רק לקראת 00:00-01:00.
אני ממליצה על הפרדו Freddo .
לבראנץ׳ בימי ראשון אני ממליצה על המריוט. 400 ליי לאדם ואתם מקבלים חווית בופה מפוארת.
מפל שוקולד , עמדת סושי , עמדת קרפים, גבינות וכל טוב.
כשהמזג היה קריר נסענו לקניון פארק לייק – בקניון מהמם! השירותים בקומה למטה ליד הh&m מושלמים!
שטיח אדום , פפראצי וכוכבים על הרצפה כאילו אתם במינימום הוליווד😂
מבחינת חנויות תמצאו שם הכל – פריימארק כמובן , זארה , ברשקה פול אנד בר ועוד.
סאפורה – מי שרגילה למחירים של ארהב תתקשה שם מאוד כי הכל כפול במחיר.
פריימארק – קולקציית קיץ צבעונית ומהממת , כובעים ובגדי ים. כרגיל קניתי שם כותנות דיסני (40₪) , גופיות , גרביים , תיקים , נעליים. החנות 2 קומות מסודרת ושקטה בניגוד ללונדון לדוגמא.
גם בזארה ביחס לארץ זול יותר העליתי השוואה באינסטגרם שלי זה שמור בהיילייטס.
מכירים את רשת הנעלים CCC? חנות מעולה עם נעליים יפות ונוחות – כל זוג יצא לי שם 120 ליי!
לבקש בקופה להיכנס כחברי מועדון , מקבלים עוד 10%. קניתי 4 זוגות🤭
לא ציפיתי להגיע לבוקרשט ולהנות משופינג מטורף לכן הגעתי מראש עם מזוודה מפוצצת.
עקב הקניות המרובות בקניון היינו צריכים לקנות גם טרולי – רכשנו בסופר שבקומה התחתונה מרשת Carrefour הרשת שאני מכורה אליה עוד מדובאי והגיעה השבוע לארץ. סופר ענק עם הכל מהכל והמחירים הוגנים.
אין מזכרות. יש שוקולדים בזיל הזול.
מסעדת VATRA מסעדה רומנית מסורתית גם שם הזמנו מטיטיי (קבב רומני) היה ממש טעים .
מבחינת דיוטי פרי – יקר ברמות , אולי הכי יקר שראיתי.
גם האוכל. עדיף להגיע שבעים. כריך 50 ליי. קולה 22 ליי. הביטחון הלך מהר מאוד , לדעתי אין צורך להגיע בחזור יותר משעתיים לפני. הכל רץ. אין מה לקנות. חנויות מזכרות לא נתקלתי ברומניה – רק בדיוטי פרי והכל שם מאוד מאוד יקר . להשוואה – 2 כוסות צייסר ב8€. שיגעוןןןןן.
אמרו לי רומניה אפורה , משעממת . יעד מעפן.
הייתי שבוע ולא הספיק לי. השאירה טעם של עוד!
רק בשביל הטרמה שווה להקדיש יומיים. אבל הטרמה כבר דורש בפוסט נוסף משלו… STAY TUNED.
בינתיים , עד שיעלו פה עוד פוסטים ,
עוד המלצות שוות אצלי בהיילייטס באינסטגרם
@loren.Leiboviz
ולכל שאלה מוזמנים להגיב לי כאן🤍
תעשו חיים!

בוקרשט פוסט 3 והפעם –
הכירו את הטרמה בבוקרשט!
מתחם הספא הגדול ביותר באירופה!
עם 800,000! צמחים אמיתיים ,
16 מגלשות מים ,
10 סאונות – 6 יבשות ו4 רטובות ,
מיטות אינפרא אדומות ,
מיטות הידרומסאז׳ ,
מסאז׳ים מעולים במחירים מצוינים ,
הפעלות לאורך כל שעות היום שכוללות שיעורי ספורט במים , טיפולי פנים עם מסיכות בוץ , דבש ומלח ,
מסעדות מעולות ,
ברים בבריכה ,
בריכות מינרליים עם מגנזיום , ליתיום ואפילו בריכת ים המלח!
3 מתחמים שונים , כל אחד ענק בגודלו
ומתחם אחד שלם שמותאם לילדים👨‍👩‍👧‍👦
אפשר לבלות פה שבוע ועדיין להמשיך לגלות דברים חדשים , המתחמים ענקיים!!
טמפרטורת המים היא כ33 מעלות ולכן אפשר לבקר בטרמה בכל עונות השנה !
בנוסף יש בריכה חיצונית שאפשר לשבת בתוך המים גם כש10 מעלות ויורד עליכם גשם (מניסיון😉) , חוויה מטורפת!
בקיץ הגג נפתח ואפשר גם להנות מהשמש ואפילו מחוף עם חול רך!
מחירים משתנים – תלוי כמה זמן תרצו להשאר ובאילו אזורים תרצו לשהות .
ממליצה להגיע לפחות ליום אחד!
להנות גם מאור היום וגם מהמתחם כשהוא מואר בערב .
החוויה הייתה מדהימה , בטוחה שאחזור שוב.
אז מאיפה נתחיל?
בכניסה מקבלים צמיד שעון שעליו מספר , אותו סורקים בכל פעם כשאתם עוברים בין המתחמים / מחייבים על אוכל , שתייה מסאז וכו..
זה הכי כיף בעולם שלא צריך להסתובב עם הכסף עליכם ואפשר להשאיר הכל בלוקר .
המחירים משתנים – תלוי כמה זמן תרצו להישאר ובאילו אזורים תרצו לשהות (3 מתחמים , אפרט בהמשך).
כל אחד מקבל לוקר עם מספר שזהה למספר שעל השעון שלכם , אותו אפשר לנעול ולפתוח עם השעון שקיבלתם.
בהגעה – את הבגד ים אתם שמים בתיק ומחליפים רק בפנים במתחם בתוך המלתחות.
אפשר לשכור חלוקים ומגבות במחיר סמלי.
יש מקלחות חדשות ונקיות עם סבון בפנים – שמפו ומרכך להביא מהבית.
יש פן לחוששות😉
אסור להכניס אוכל ושתייה מבחוץ.
כפי שציינתי יש 3 מתחמים –
🌴 פאלם
🧖🏼‍♀️אלסיום
👨‍👩‍👧‍👦גלקסי
העלתי פירוט מלא על כל אחד מהם באינסטגרם שלי.
הכל שמור בהייליטס.
🌴 הפאלם הוא המתחם הראשי שכולל את הבריכה המרכזית (הכניסה אליה מגיל 14 ומעלה) , בריכה חיצונית , סאונה רטובה , מיטות הידרומסאז׳ ובריכות מינרליים עם מגנזיום,ליתיום ואפילו בריכת ים המלח!🇮🇱
🧖🏼‍♀️ האלסיום הוא מתחם הספא שכולל 6!! סאונות יבשות , מסאז׳ים , מיטות אינפרא אדומות , בר קוקטיילים בתוך ג׳קוזי ומסעדה תאילנדית.
כל סאונה במתחם מיוחדת במינה- סאונה עם מלח מההימלאיה , סאונת הוליווד עם מסך שמקרין סרטים וסאונות שמגיעות בין 45-95 מעלות!
מחוץ לכל סאונה רשום לכם בדיוק מה השם שלה , לכמה מעלות היא מגיעה , באיזה שעות יש בה הפעלות וטיפולים מיוחדים , מה החוקים בסאונה (להיכנס ללא נעליים , עם מגבת) , הוראות והמלצות .
👨‍👩‍👧‍👦 הגלקסי הוא מתחם שמותאם במיוחד לילדים!
16 מגלשות מים – חלקן אקסטרים וחלקן לקטנטנים ,
בריכה חיצונית , 3 סאונות רטובות , מיטות הידרומסאז׳ , מיטות אינפרא אדומות , בריכה עם בר מותאם לילדים , בריכת גלים.
לכל מתחם מסעדה משלו ובריכה בבר , מחירים נוחים.
בפאלם – בר סלטים , בר אסיאתי .
בגלקסי – אוכל מגוון יותר שמתאים גם לילדים – המבורגרים שנעשים במקום מול העיניים , שניצלים, פסטות , הכל טרי.
באלסיום – מסעדה תאילנדית שהיא היקרה מכולן אבל בניגוד לשאר היא לא בופה – היא ממש מסעדה.
קוקטייל בבר יעלה לכם 30 ליי – זול ממש!
טיפ זהב⚜️
הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות איך שאתם מגיעים ועדיף כמה שיותר מוקדם כי ב11:00 זה כבר FULLY BOOKED זה לקבוע לעצמכם מסאז׳💆🏼‍♀️
בקומה ה2 במתחם אלסיום עד הסוף יש קבלה ושם אפשר להזמין לכם מסאז׳ איכותי.
מחירים נעים החל מ160 ליי לשעה עד 369 ליי לשעה למסאז׳ פרימיום ויחסית זה מאוד מאוד זול!
אני לקחתי את המסאז טרמה עם אבנים חמות וקרות אבא לקח מסאז פרימיום.
עוד טיפ זהב –
איך שאתם מגיעים , קחו את אחד העלונים שמפוזרים במתחמים – הWELLNESS ACTIVITIES SCHEDULE , צלמו לכם את היום שלכם ותוכלו לראות בדיוק בכל שעה באיזה מתחם יש פעילות או טיפול מיוחד .
יש מגוון סוגים של טיפולים : פעילויות ספורט במים , טיפולי מים , פעילויות בסאונות .
ממליצה לכם להמנע ממסאז בשעות שיש בהן פעילות מים ספורטיבית במתחם הפאלם כי זה ממש קרוב ואני למשל נהניתי ממסאז כשברקע אני שומעת את האגדודו בבריכה😂.
המיטות האינפרא אדומות מעניקות לגוף שלווה , מרפאות אותו , מועילות לשיפור מחזור הדם והיכולת להתאושש מאימונים , מרגיעות שרירים תפוסים .
בכל מתחם וכמעט בכל פינה יש מתקנים לייבוש ואוורור המגבות – הם פשוט חשבו על הכל!
אפשר להעביר פה בקלות יום שלם , אנחנו היינו 10 שעות ואפילו לא הרגשנו .
שימו לב שאחרי המגלשות זה כבר קשוח לגוף.
מצד אחד – רק בשעות הבוקר אפשר להזמין ולהנות ממסאז׳ לפני שהוא סולד אאוט ובנוסף פחות עמוס על הבוקר.
מצד שני – הכי יפה לשלב גם בשעות האור וגם בחושך כשכל המקום מואר ומהמם ביופיו.
לשיקולכם.
מקסימום , תגיעו ליומיים😉
השקיעה בבוקרשט כיום מתחילה לקראת 19:00 ומהמם לצפות בה ממתחם הפאלם , אבל שימו לב שנפלנו על ימים מעוננים מאוד ולא זכינו לראות אותה.
רק לקראת 20:30 המקום הופך לחשוך ומואר בצורה מדהימה.

לפוסט ה-1 בקבוצת המטיילים בבוקרשט לחצו פה!

לפוסט ה-2 בקבוצת המטיילים בבוקרשט לחצו פה!

לפוסט ה3 בקבוצת המטיילים לבוקרשט לחצו פה!